پد ابزار آرایشگاهی کد 1702

550,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پد ابزار آرایشگاهی کد 1702

دارای وزن 7 کیلوگرم

قابلیت شستشو و تمیز کردن

قابل استفاده در آرایشگاه‌ها، کلینیک‌های پزشکی و دندان‌پزشکی

زمانی که شما وسایل آرایشگاهی مانند قیچی، کارتر، تیغ و... را بر روی میز می‌گذارید، امکان سر خوردن آن وجود دارد. اگر شما هم دچار این مشکل هستید، پیشنهاد می‌کنیم که پد ابزار آرایشگاهی کد 1702 را خریداری کنید. این وسیله ساده اما کاربردی به شما کمک می‌کند تا وقتی وسایل آرایشگاهی خود را بر روی آن می‌گذارید، از آسیب‌دیدگی و سر خوردن جلوگیری شود.

ویژگی پد ابزار آرایشگاهی کد 1702

اگر قصد تاسیس یک سالن زیبایی را دارید، خرید برخی از تجهیزات آرایشگاهی بسیار ضروری است. اگرچه این وسایل بسیار ساده هستند؛ اما به دلیل کاربرد بسیار بالای خود، جلوی آسیب‌دیدگی وسایل آرایشگاهی را می‌گیرند. ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که وقتی وسایل آرایشگاهی خود را بر روی میز می‌گذارید، ممکن است از روی میز سر بخورند. همچنین ممکن است که این وسایل به میز شما آسیب وارد کنند.

خرید یک پد رومیزی و ضربه‌ گیر ابزار آرایشگاهی به شما کمک می‌کند تا با این مشکلات روبرو نشوید. اگر شما هم به دنبال یک ضربه گیر ابزار آرایشگاهی هستید، خرید پد ابزار مدل 1702 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. وزن این پد تنها 7 کیلوگرم است و برای حمل و جابجایی آن دچار مشکل نخواهید شد.

یکی از ویژگی‌های خوب این پد ابزار آرایشگاهی کد 1702 جنس با کیفیت آن است. از آنجایی که این پد ابزار از لاستیک سنگین وزن ساخته شده است، در نتیجه با وسایل تیز آرایشگاهی مانند تیغ، قیچی و... دچار پارگی و آسیب نخواهد شد. این تشک ابزار مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت دارد؛ در نتیجه شما می‌توانید بدون نگرانی بابت سوختگی این پد، ابزارهای آرایشگاهی مانند اتو مو، سشوار و... را بر روی آن قرار دهید.

این پد قابل شستشو بوده و می‌توانید در آخر روز کاری آن را بشویید. کاربرد این پد ابزار آرایشگاهی بسیار زیاد است و علاوه بر سالن‌های آرایشگاهی، دندانپزشک‌ها و کیلینیک‌های پزشکی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین پد ابزار ضربه گیر آرایشگاهی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده شود.

مــزایا
مــعایب