ساعت دیواری دکوراتیو کد 192

2,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دارای موتور آرام گرد

دارای بدنه تمام فلزی

دارای پوشش رنگ کوره‌ای بدون هرگونه زنگ‌زدگی

مناسب برای استفاده در سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه

دارای ظاهری فانتزی و مشابه با وسایل آرایشگاهی

استفاده از ساعت در فضای یک اتاق باید طبق کاربری آن باشد؛ به عنوان مثال اگر قصد دارید تا برای سالن آرایشگاهی خود از یک ساعت دیواری استفاده کنید، ساعت دیواری دکوراتیو کد 192 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ساعت دیواری مدل آرایشگاه طراحی شده است و زیبایی خاصی به سالن آرایشگاهی شما می‌بخشد.

ویژگی ساعت دیواری دکوراتیو کد 192

اگر به دنبال یک تغییر اساسی در سالن آرایشگاهی خود هستید، اما نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی را بابت آن پرداخت کنید، استفاده از ساعت دیواری متفاوت می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما باشد.  شما می‌توانید با یک انتخاب هوشمندانه و هزینه اندک، تغییر بسیار زیادی را در فضای سالن آرایشگاهی خود ایجاد کنید. اگر شما هم به دنبال یک ساعت دیواری متفاوت برای سالن زیبایی خود هستید، ساعت دیواری مدل وسایل آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ظاهر این ساعت دیواری متناسب با تم آرایشگاه‌های زنانه و مردانه بوده و با ظاهر متفاوت خود می‌تواند تغییری اساسی به فضای اتاق شما ببخشد. این ساعت کیفیت بسیار بالایی دارد و در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. موتور این ساعت آرام گرد بوده و صدای زیادی را تولید نخواهد کرد و با یک باتری قلمی راه‌اندازی خواهد شد.

بدنه ساعت دیواری دکوراتیو کد 192 به صورت کاملا فلزی ساخته شده است. برای جلوگیری از زنگ‌زدگی از پوشش رنگ کوره‌ای برای این ساعت استفاده شده است. وزن این ساعت پایین بوده و حمل و جابجایی راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این ساعت دیواری فانتزی با ظاهر بسیار متفاوت خود، زیبایی سالن آرایشگاهی شما را دو چندان می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید با کمترین هزینه، زیبایی را برای سالن زیبایی‌تان به ارمغان بیاورید، خرید ساعت دیواری دکوراتیو مدل آرایشگاهی 192 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول جزو جدیدترین ساعت‌های دیواری دکوراتیو مخصوص آرایشگاه بوده و زیبایی سالن آرایشگاهی شما را تامین خواهد کرد.

این ساعت به دلیل سایز بزرگ خود بهتر است در مکانی مناسب نصب شود تا جلوه‌ای دو چندان به سالن آرایشگاهی شما ببخشد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ساعت دیواری آرایشگاهی مدل 192 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی اقدام کنید. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که کالای سفارش داده خود را در نهایت سلامت در درب سالن آرایشگاهی خود دریافت خواهید کرد.

مــزایا
مــعایب