استند ارگنایزر یا نظم دهنده لوازم آرایشی کد pc-815

تماس بگیرید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

. استند ارگنایزر یا نظم دهنده لوازم آرایشی کد PC-815یک وسیله کاربردی برای نظم بخشیدن به لوازم آرایشی است. این استند دو طبقه از مواد نو ABS تشکیل شده است.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد راه‌اندازی یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی را دارید و یا مدیر یک سالن زیبایی هستید، خرید نظم‌ دهنده لوازم آرایشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. استند ارگنایزر یا نظم دهنده لوازم آرایشی کد PC-815یک وسیله کاربردی برای نظم‌دهی بهتر به لوازم آرایش است. همچنین این نظم‌دهنده کمک می‌کند تا دسترسی شما به وسایل و لوازم آرایشی راحت‌تر باشد.

معرفی استند ارگنایزر یا نظم دهنده لوازم آرایشی کد PC-815

یکی از لوازم ضروری آرایشگران استند لوازم آرایشی است که با نام نظم‌دهنده و ارگنایزر نیز شناخته می‌شود. این وسیله ضروری در اندازه‌ها و طرح‌های متنوع در بازار وجود دارد. همانطور که از نام نظم‌ دهنده لوازم آرایشی مشخص است، از این وسیله برای نظم بخشیدن به لوازم آرایشی مانند کرم پودر، رژ لب، خط چشم، انواع قیچی، برس، سشوار، اتو مو و غیره استفاده می‌شود.

همچنین این وسیله با نظم بخشیدن به وسایل دسترسی را برای شما راحت‌تر می‌کند. این ویژگی کمک می‌کند تا کار شما سرعت بیشتری به خود بگیرد. کاربرد نظم دهنده لوازم آرایشی بسیار بالا است و علاوه بر سالن‌های زیبایی، در داروخانه‌ها، کلینیک‌های پوست و مو، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی نظم دهنده لوازم آرایشی PC-815

استند لوازم آرایشی یک وسیله کاربردی برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به تمامی وسایل بهداشتی و آرایشی شما است؛ بنابراین خرید نظم‌دهنده لوازم آرایشی برای هر خانم بسیار واجب است. ارگنایزر آرایشی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد. نظم دهنده آرایشی PC-815 با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین استندها در بازار تبدیل شده است.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این نظم دهنده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          افزایش سرعت عمل آرایشگر به دلیل نظم هر وسیله
  •          قابل دسترس بودن وسایل
  •          کمک به منظم شدن وسایل بهداشتی و لوازم آرایشی
  •          تولید شده از مواد نو ABS
  •          دارای دو کشو
  •          دارای ابعاد 30*25*50
  •          نظم بخشیدن به محیط
  •          افزایش طول عمر وسایل و لوازم آرایشی
  •          جلوگیری از افتادن و آسیب رسیدن به لوازم آرایشی

اگر برای سالن زیبایی خود نیاز به یک نظم‌ دهنده لوازم آرایشی چند طبقه دارید، خرید استند ارگنایزر یا نظم دهنده لوازم آرایشی کد PC-815را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این وسیله از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه این استند لوازم آرایشی را در رنگ‌های مختلف ببینید.

مــزایا
مــعایب