ساعت دیواری طرح آرایشگاه مردانه

1,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ساعت دیواری طرح آرایشگاه مردانه

جنس ساعت فلزی

قابلیت نصب روی کلیه سطوح

دارای وزن 2 کیلوگرم

نوع باتری قلمی

مخصوص سالن‌های آرایشگاهی مردانه

اگر می‌خواهید که با یک هزینه‌ی اندک، تغییری بسیار خوب در سالن آرایشگاهی خود ایجاد کنید، خرید ساعت دیواری طرح آرایشگاه مردانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ساعت با طرح آرایشگاهی خود، زیبایی را برای سالن آرایشگاهی شما به ارمغان می‌آورد. طرح روی ساعت مخصوص سالن‌های آرایشگاهی مردانه ساخته شده است.

ویژگی ساعت دیواری طرح آرایشگاه

گاهی تغییرات هر چند کوچک در سالن آرایشگاهی می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی ظاهر و زیبایی آرایشگاه‌ها بگذارد. مثلا شما می‌توانید با خرید یک ساعت با طرح آرایشگاه، فضای سالن آرایشگاهی خود را تغییر دهید. اگر شما هم برای سالن آرایشگاهی مردانه خود به دنبال چنین ساعتی هستید، ساعت دیواری با تم آرایشگاه مردانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ظاهر این ساعت به قدری جدید و متفاوت است که می‌تواند فضای سالن آرایشگاهی شما را تغییر دهد.

شما می‌توانید با این ایده جدید، بدون هزینه زیاد و با صرف وقت بسیار کم، تغییرات چشمگیری را در فضای سالن زیبایی خود ایجاد کنید. این ساعت دیواری از جنس فلز ساخته شده است و با رنگ مخصوص رنگ‌آمیزی شده است و دچار زنگ زدگی نمی‌شود. موتور این ساعت آرام‌گرد بوده و موقع کار کردن هیچ سر و صدایی نخواهید شنید.

ساعت دیواری طرح آرایشگاه مردانه دارای وزن 2 کیلوگرم است؛ بنابراین برای جابجایی و حمل آن دچار مشکل نخواهید شد. این ساعت با باتری قلمی کار می‌کند و شما می‌توانید آن را بر روی هر سطح صافی از دیوار نصب کنید.

 فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این محصول را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید. این ساعت بسته‌بندی بسیار محکمی دارد تا در حین ارسال دچار آسیب و یا رنگ‌پریدگی نشود. این ساعت آرایشگاهی با قیمت بسیار مناسب خود، زیبایی سالن آرایشگاهی شما را دو چندان خواهد کرد.

مــزایا
مــعایب