رینگ لایت عکاسی قطر 45 سانتی‌ متر pc-814

6,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

رینگ لایت عکاسی قطر 45 سانتی‌ مترPC-814 با نور نرم و یکنواخت و قطر 45 سانتی‌متر برای گریم و عکاسی یک گزینه‌ی بسیار مناسب است. این رینگ لایت دارای کیف، آینه، هولدر موبایل و ریموت کنترل است و قابلیت نصب بر روی سه پایه نور را دارد.

یکی از پرکاربردترین تجهیزات در عکاسی‌ها و سالن‌های زیبایی رینگ لایت و یا همان نورهای حلقه‌ای است. این وسیله ضروری امروزه در مدلینگ، تبلیغات و عکاسی پرتره بسیار استفاده می‌شود. اگر شما هم قصد خرید چنین وسیله‌ای را دارید رینگ لایت عکاسی قطر 45 سانتی‌ متر PC-814 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. نور نرم و یکنواخت این وسیله یک عکاسی زیبا و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

معرفی رینگ لایت عکاسی قطر 45 سانتی‌متر PC-814

اگرچه داشتن یک دوربین باکیفیت برای گرفتن عکس‌های حرفه‌ای ضروری است، اما برخی از ابزارها مانند رینگ لایت کمک می‌کند تا عکس‌های منحصر به فردی از کار خود بگیرید. اگر قصد راه‌اندازی یک سالن زیبایی را دارید، خرید رینگ لایت عکاسی بسیار ضروری است. این ابزار ساده و پرمصرف به دلیل نورپردازی عالی کمک می‌کند تا عکس‌های باکیفیتی بگیرید.

از طرفی دیگر عکس‌های باکیفیت شما را حرفه‌ای و متخصص‌تر نشان می‌دهد و باعث می‌شود تا مخاطبان بسیاری جذب محصولات و خدمات شما شوند.

اگر شما هم به دنبال یک رینگ لایت حرفه‌ای برای کار خود هستید، رینگ لایت عکاسی مدل PC-814 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این رینگ لایت را بر روی سه پایه نور نصب کنید و عکس‌های بسیار باکیفیتی را از کار خود بگیرید. علاوه بر این رینگ لایت عکاسی PC-814 قابلیت نصب گوشی هوشمند را دارد. بدین معنا که شما می‌توانید گوشی خودتان را بر روی آن نصب کنید.

آینه همراه رینگ لایت عکاسی قطر 45 سانتی‌ متر PC-814 امکان گرفتن عکس‌های سلفی را برای شما فراهم کرده است. از دیگر ویژگی‌های خوب این رینگ لایت حرفه‌ای، انعکاس نور در چشم سوژه شما است که به آن کچ لایت گفته می‌شود. این مدل از عکاسی به دلیل انعکاس زیبایی که در چشم‌ها ایجاد می‌کند، زیبایی مخاطب شما را دوچندان می‌کند.

ویژگی رینگ لایت عکاسی مدل PC-814

اطلاع از ویژگی‌های رینگ لایت عکاسی 814 به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری نسبت به خرید این محصول داشته باشید. از جمله ویژگی‌های این رینگ لایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این رینگ لایت عکاسی با قطر 45 سانتی‌متر باعث ایجاد یک نور بسیار نرم و یکنواخت می‌شود. در نتیجه برای عکاسی و گریم یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

به کمک هولدرهای مخصوص موبایل می‌توانید گوشی هوشمند خودتان را به این رینگ لایت وصل کنید.

آینه همراه این رینگ لایت کمک می‌کند تا عکس سلفی شما کیفیت بسیار عالی داشته باشد.

رینگ لایت مدل PC-814 قابلیت نصب بر روی سه پایه نور را دارد.

کچ لایت رینگ لایت عکاسی قطر 45 سانتی‌ متر PC-814 انعکاس بسیار زیبایی در چشم ایجاد کرده و زیبایی عکس را دوچندان می‌کند.

دارای توان 96 وات و شاخص رندر CRI95

همراه با کیف، ریموت کنترل، آینه، هولدر موبایل

قطر بزرگ این رینگ لایت نور بیشتر و قدرت انعطاف بالاتری به شما می‌دهد.

برای عکاسی حرفه‌ای در سالن زیبایی نیاز به خرید رینگ لایت عکاسی دارید. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید رینگ لایت مدل PC-814 از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب