پاف کد 770

1,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

240 قلم

پاف فاپکو مدل 770، دارای روکش چرم باکیفیت، فوم سرد مرغوب، دوخت زیبا، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله می‌باشد.

صندلی پوف فاپکو مدل 770

یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های شما در آرایشگاه، علاوه بر کسب رضایت‌مندی مشتری و ارائه خدمات باکیفیت، فراهم کردن آسایش مراجعین به سالن زیبایی می‌باشد. یکی از کارهای مؤثر جهت آسودگی مراجعین داشتن یک صندلی انتظار استاندارد می‎باشد که راحتی را برای مشتری شما به ارمغان بیاورد. ازجمله صندلی‌های انتظار، پاف آرایشگاهی می‌باشد. پاف درواقع یک مبل راحتی شبیه کوسن می‌باشد اما ابعاد آن کمی بزرگ‌تر و وزن آن سنگین‌تر می‌باشد. پوف درواقع مبلی بدون پشتی و تکیه‌گاه است و روکش آن بنا به سلیقه‌ی مشتری متفاوت می‎باشد.

پاف آرایشگاهی فاپکو مدل 770 یک محصول باکیفیت برای کسانی است که قصد دارند از محصولات خاص و منحصربه‌فرد در آرایشگاه خود استفاده کنند.

روکش استفاده‌شده در پاف فاپکو با کد 770 از نوع چرم درجه یک می‌باشد. این چرم تنفسی و قابل شستشو بوده و دوختی چشم‌نواز دارد. همچنین این روکش دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و به‌راحتی می‌توانید با سایر تجهیزات موجود در آرایشگاه خود ست نمایید.

مدل 770 پاف فاپکو طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است. به‌گونه‌ای که هنگام استفاده، مشتری شما احساس راحتی خواهد داشت. ازاین‌رو می‌تواند یک انتخاب مناسب برای مشتریان باشد.

فوم استفاده‌شده در پوف 770 فاپکو از نوع سرد فشرده است. این فوم نه آن‌قدر سفت است که نشستن را برای مشتری سخت کند و نه آن‌قدر نرم است که به‌مرور زمان دچار فرورفتگی شود.

زیبایی، کیفیت و قیمت مناسب ازجمله عواملی است که شمارا به خریدن این پوف آرایشگاهی مشتاق می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید پاف فاپکو با کد 770 را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا خریداری کنید. در صورت خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 5 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

  • فاپکو
  • پاف آرایشگاهی
  • مرغوب
  • دوخت خرفه ایی
  • سرد مرغوب
  • سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب