تابوره بدون پشتی مدل PC-417

1,450,000 تومان

خرید تلفنی محصول

92 قلم

تابوره بدون پشتی مدل PC-417که با نام صندلی استادکار نیز معروف است با ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند قابلیت تنظیم ارتفاع، پایه فلزی پنج پر، تنوع رنگ‌بندی چرم، دارای نشیمن با فوم گرم، رینگ زیر پایی، انواع جک‌های گازی دستی و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

صندلی تابوره یک صندلی چرخ‌دار و بدون پشتی است که در آرایشگاه‌ها به عنوان صندلی استادکار شناخته می‌شود. این صندلی به دلیل راحتی در جابجایی و نشستن به یکی از صندلی‌های پرفروش برای سالن‌های زیبایی به شمار می‌رود. اگر شما هم قصد خرید چنین صندلی دارید، تابوره بدون پشتی مدل PC-417 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی هم برای استفاده مشتری و هم آرایشگر یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

معرفی تابوره بدون پشتی مدل PC-417

صندلی تابوره به عنوان یکی از تجهیزات کمک‌کننده به آرایشگر به شمار می‌رود. این صندلی چرخ‌دار به دلیل ابعاد کوچک آن فضای زیادی از سالن زیبایی را نمی‌گیرد. علاوه بر این حمل و جابجایی راحت آن باعث می‌شود تا آرایشگر هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی داشته باشد.

کاربرد صندلی تابوره بسیار زیاد است. به طوری که می‌توان از آن علاوه بر سالن‌های زیبایی در آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی، مدارس، کلینیک‌ها، دانشگاه‌ها و... استفاده کرد. این صندلی خاص و زیبا عملکرد بسیار عالی دارد. به طوری که آرایشگر هنگام کار تسلط بسیار بالایی به مشتری دارد. در نتیجه می‌تواند خدمات زیبایی خود را به بهترین نحو انجام دهد.

اگر شما هم قصد تاسیس یک سالن زیبایی حرفه‌ای را دارید و یا می‌خواهید تجهیزات آرایشگاهی خود را بروز کنید، خرید صندلی تابوره بدون پشتی 417 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی با ویژگی‌های خاص خود راحتی را هم برای مشتری و هم آرایشگر به ارمغان می‌آورد.

ویژگی تابوره بدون پشتی آرایشگاهی

صندلی تابوره با طراحی خاص و ویژه‌ خود جزو انتخاب اصلی هر مدیر سالن زیبایی است. از جمله ویژگی‌های تابوره بدون پشتی مدل PC-417می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         شما می‌توانید ارتفاع این صندلی را به کمک اهرم دستی تعبیه شده در زیر صندلی تنظیم کنید.
  •         در صورت تمایل می‌توانید رینگ‌های زیر پایی را در این صندلی نصب کنید. این رینگ‌ها در دو مدل پلاستیکی و فلزی وجود دارند. رینگ فلزی صندلی تابوره جلوی آویزان ماندن پای مشتری را می‌گیرد.
  •         پایه صندلی تابوره به صورت پنج پر فلزی طراحی شده است. این ویژگی علاوه بر جابجایی راحت صندلی، امکان تمیز کردن راحت زیر صندلی را برای شما فراهم می‌کند.
  •         این صندلی قادر است تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل کند.
  •         تنوع رنگ‌بندی چرم این صندلی بسیار بالا است.
  •         این صندلی دارای جک‌های گازی دستی به اندازه‌های مختلف از جمله 8، 12 و 21 سانت است.
  •         نشیمن‌گاه این صندلی به صورت گرد طراحی شده است و از جنس فوم گرم است.
  •         دوخت روکش چرم این صندلی بسیار چشم‌نواز بوده و نظر هر مدیر سالنی را به خود جلب می‌کند.
  •         چرخ‌های به کار رفته در این صندلی نرم و ژله‌ای است. در نتیجه با حرکت بر روی سرامیک صدایی احساس نخواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید آنلاین تابوره بدون پشتی مدل PC-417را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب