صندلی میکاپ لوتوس دو موتوره مدل PC-121

28,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی میکاپ لوتوس دو موتوره مدل PC-121 یک صندلی مناسب برای سالن‌های زیبایی زنانه و آرایشگاه‌های مردانه به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های این صندلی می‌توان به دو موتور قدرتمند DC، قابلیت تنظیم زاویه پشتی صندلی و پشت پایی، قابلیت تنظیم سری صندلی، فوم سرد قالبی نشیمن‌گاه و... اشاره کرد.

یکی از پراستفاده‌ترین صندلی‌های هر سالن زیبایی، صندلی میکاپ است. این صندلی به دلیل برخی ویژگی‌های خود مانند قابلیت تنظیم سری، پشتی و ارتفاع به یک صندلی مناسب برای اصلاح و میکاپ تبدیل شده است. چرا که می‌تواند باعث تسلط هرچه بیشتر میکاپ‌کار شود. اگر شما هم به دنبال چنین صندلی هستید، صندلی میکاپ لوتوس دو موتوره مدل PC-121 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این صندلی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود از جمله برقی بودن مانند یک تخت بیمارستانی عمل می‌کند و راحتی هرچه بیشتر را برای میکاپ آرتیست به ارمغان می‌آورد.

معرفی صندلی میکاپ لوتوس دو موتوره مدل PC-121

وجود صندلی میکاپ در هر سالن زیبایی زنانه و مردانه بسیار ضروری است. به طوری که این صندلی به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است. صندلی میکاپ برای انجام خدمات آرایشی مانند میکاپ، شینیون، مانیکور، پدیکور، رنگ، اصلاح و... بسیار کاربردی است.

این صندلی به گونه‌ای طراحی شده است که مشتری با نشستن بر روی آن احساس راحتی خواهد داشت. در نتیجه میکاپ آرتیست می‌تواند با تسلط بیشتری کارهای مربوط به زیبایی را انجام دهد؛ بنابراین مشتری نیز از نتیجه نهایی کار راضی خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود تا مشتری دوباره برای انجام خدمات زیبایی به سالن آرایشگاهی شما مراجعه کند.

اگر شما هم برای سالن آرایشگاهی خود به دنبال یک صندلی میکاپ با ویژگی‌های خاص هستید، صندلی میکاپ لوتوس دو موتوره مدل PC-121می‌تواند تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده کند.

ویژگی صندلی میکاپ مدل لوتوس

تنوع صندلی میکاپ در بازار بسیار زیاد است. بیشتر این صندلی‌ها از نظر برخی از ویژگی‌ها با یکدیگر شباهت دارند. اما تفاوت‌های کلیدی بین این صندلی‌ها باعث شده است تا برخی از این صندلی‌ها به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شوند. یکی از پرطرفدارترین صندلی‌های میکاپ در بازار صندلی میکاپ مدل لوتوس است. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          این صندلی دارای یک پشت سری متحرک است. حالت‌های مختلف آن به کمک یک قفل نیمه اتوماتیک از جنس استیل تنظیم می‌شود.
  •          این صندلی از دو موتور قدرتمند DC و یک ریموت پنل تشکیل شده است و تمام استانداردهای یک تخت بیمارستانی را دارا است.
  •          زاویه پشتی و زاویه پشت پایی این صندلی توسط موتور 6000 DC نیوتنی قابل تنظیم است.
  •          در قسمت‌های مختلف این صندلی مانند تشک نشیمن‌گاه از یک فوم سرد قالبی استفاده شده است. این فوم در کنار نرمی و راحتی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در نشست و برخاست‌های متعدد دچار تغییر شکل نخواهد شد.
  •          ارتفاع این صندلی برای راحتی و تسلط بیشتر میکاپ آرتیست قابلیت تنظیم دارد. این کار توسط موتور 8000 DC نیوتنی به راحتی انجام می‌شود.

شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین صندلی میکاپ لوتوس دو موتوره مدل PC-121  از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

 

مــزایا
مــعایب