صندلی کوپ گیوا جک پدالی مدل PC-323

16,100,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی کوپ گیوا مدل PC-323به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند دسته ثابت از جنس استیل، پشتی ثابت به فرم کلاسیک، قابلیت تغییر ارتفاع نشیمن‌گاه، رنگ بندی متنوع، پشتی لمسه کاری شده و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

بدون داشتن یک صندلی آرایشگاهی باکیفیت و راحت امکان انجام خدمات آرایشگاهی امکان‌پذیر نیست. از آنجایی که در سالن‌های زیبایی خدمات متفاوتی ارائه می‌شود، در نتیجه نیاز به صندلی مخصوص است. اگر برای خدمات کوتاهی، میکاپ، خدمات ناخن و... نیاز به یک صندلی مناسب دارید، خرید صندلی کوپ گیوا مدل PC-323 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی به دلیل ویژگی‌های مثبت خود به یکی از پرطرفدارترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

معرفی صندلی کوپ گیوا مدل PC-323

کیفیت تجهیزات آرایشگاهی در کنار کیفیت خدمات ارائه شده می‌تواند با هم باعث جلب بیشتر مشتری شوند. یکی از کاربردی‌ترین صندلی‌ها برای ارائه خدمات کوتاهی صندلی کوپ است. کاربرد این صندلی بسیار زیاد است و شما می‌توانید از آن به عنوان صندلی شینیون، رنگ، براشینگ و... نیز استفاده کنید.

تنوع صندلی کوپ در بازار بسیار زیاد است. اگر به دنبال یک صندلی کوپ بسیار جذاب هستید که جلوه خاصی به سالن زیبایی شما ببخشد، صندلی کوپ گیوا می‌تواند تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده کند. صندلی کوتاهی آرایشگاهی گیوا به دلیل طرح تمام استیل خود، برای سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه بسیار مناسب است.

این صندلی پرکاربرد با طراحی ویژه خود علاوه بر لاین کوتاهی برای سایر خدمات آرایشگاهی مانند کوپ، شینیون، مانیکور و... بسیار مناسب است.

ویژگی صندلی کوتاهی آرایشگاهی گیوا مدل 323

اگر برای سالن زیبایی خود قصد راه‌اندازی لاین کوپ و کوتاهی به صورت مجزا دارید، خرید صندلی کوپ بسیار ضروری است. یکی از پرطرفدارترین صندلی‌های موجود در بازار، صندلی کوپ و کوتاهی گیوا مدل PC-323است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این صندلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         پشتی این صندلی به صورت ثابت طراحی شده است. فرم کلاسیک این صندلی، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.
  •         صندلی کوتاهی گیوا قابلیت تغییر ارتفاع نشیمن را دارد. شما می‌توانید به کمک جک پدالی هیدرولیکی آن را متناسب با قد خود و یا راحتی مشتری تغییر دهید.
  •         دسته این صندلی به صورت ثابت طراحی شده است. جنس آن از استنلس استیل مقاوم ساخته شده است. به طوری که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.
  •         ارتفاع این صندلی قابلیت تغییر دارد. این کار به کمک جک هیدرولیکی پدالی و دستی امکان‌پذیر است.
  •         از آنجایی که نشیمن این صندلی از اسفنج مرغوب پر شده است، در نتیجه راحتی در نشستن را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.
  •         تمامی قسمت‌های این صندلی مانند بدنه و دسته‌ها از جنس استیل ضد خش و ضد زنگ ساخته شده است. در کنار جلوه به این صندلی مقاومت آن را نیز بالا برده است.
  •         تنوع رنگ‌بندی چرم این صندلی بسیار بالا است؛ بنابراین شما می‌توانید آن را با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود هماهنگ کنید.
  •         قسمت پشتی این صندلی به صورت لمسه دوخته شده است که جلوه‌ای لوکس و مدرن به آن بخشیده است.

صندلی کوپ گیوا مدل PC-323به عنوان یکی از جدیدترین صندلی‌های موجود در بازار در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی فوق‌العاده به فروش می‌رسد. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی اقدام کنید. طراحی مدرن، ظرافت، زیبایی و کیفیت بسیار بالای این محصول شما را از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

 

 

 

مــزایا
مــعایب