صندلی کوپ سوفیا جک پدالی مدل PC-335

18,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی کوپ سوفیا مدل PC-335به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند نشیمن راحت و اسفنجی، رنگ‌بندی متنوع، دارای پایه سینی شکل گرد، قابلیت تنظیم ارتفاع به کمک جک هیدرولیکی پدالی و دستی به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر می‌خواهید که تعداد مشتریان ثابت شما زیاد شود، باید از تجهیزات آرایشگاهی مدرن و باکیفیت استفاده کنید. چرا که این تجهیزات آرایشگاهی در کنار زیبایی سالن آرایشگاهی شما، کیفیت نهایی کار را افزایش می‌دهد. صندلی کوپ سوفیا مدل PC-335 برای تمام آرایشگرانی که نیاز به یک صندلی اصلاح مردن و باکیفیت دارند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این صندلی کوپ تاثیر بسیار بالایی در کیفیت خدمات ارائه شده شما می‌گذارد.

معرفی صندلی کوپ سوفیا مدل PC-335

تنوع صندلی‌های آرایشگاهی بسیار زیاد است و هر کدام مخصوص یک لاین آرایشگاهی است. کیفیت یک صندلی می‌تواند تاثیر بسیار بالایی در کیفیت خدمات ارائه شده شما بگذارد. در نتیجه بهتر است برای هر لاین آرایشی صندلی مخصوص آن را تهیه کنید. چرا که هر صندلی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌تواند در کنار راحتی مشتری، تسلط آرایشگر به کار را دوچندان کند.

یکی از صندلی‌های پرکاربرد در هر سالن زیبایی، صندلی کوپ است. این صندلی در ارائه خدمات آرایشگاهی مانند کوپ و کوتاهی، اصلاح ابرو، آرایش و میکاپ، خدمات ناخن و در سالن‌های آرایشگاهی مردانه برای کوتاهی بسیار کاربردی است. اگر شما هم برای ارائه چنین خدماتی نیاز به یک صندلی آرایشگاهی لوکس و مدرن دارید، خرید صندلی کوپ سوفیا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

صندلی کوپ سوفیا مدل PC-335جزو یکی از محصولات لوکس بازار است و به دلیل زیبایی و دوام بالای خود از جایگاه منحصر به فردی در بین سالن‌داران زنانه و مردانه برخوردار است.

ویژگی صندلی کوتاهی آرایشگاهی سوفیا مدل 335

لاین کوپ و کوتاهی جزو یکی از پرکاربردترین لاین‌های هر سالن زیبایی است. برای راه‌اندازی این بخش خرید صندلی کوتاهی بسیار ضروری است. از جمله ویژگی‌های صندلی کوپ و کوتاهی سوفیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این صندلی قابلیت تغییر ارتفاع را دارد. برای این منظور می‌توانید از جک هیدرولیکی پدالی و دستی استفاده کنید.
  •         نشیمن‌گاه این صندلی بسیار راحت و نرم است. به این دلیل که از اسفنج مرغوب تهیه شده است. البته کیفیت این نشیمن‌گاه به اندازه‌ای است که در اثر نشست و برخاست‌های متعدد دچار تغییر حالت نخواهد شد.
  •         قسمت‌های مختلف بدنه این صندلی کوتاهی مانند نشیمن‌گاه، پشتی، دسته‌ها و... از جنس استیل ضد خش ساخته شده است.
  •         شکل کلی بدنه به صورت مربع طراحی شده است. در نتیجه اگر به دنبال یک صندلی کلاسیک و مدرن هستید، خرید صندلی کوتاهی سوفیا برای شما بسیار مناسب است.
  •         بدنه داخلی صندلی از جنس چوب پلاست ساخته شده است.
  •         چرم صندلی دارای تنوع رنگ‌بندی بسیار بالایی است؛ بنابراین شما هیچ‌گونه نگرانی بابت هماهنگ نبودن رنگ صندلی با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود نخواهید داشت.
  •         پایه‌ی صندلی به صورت گرد و یا مربعی طراحی شده است. شما می‌توانید هنگام سفارش نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  •         این صندلی دارای رکاب جلوپایی است. شما می‌توانید در صورت تمایل این قطعه را به صورت جداگانه بر روی صندلی نصب کنید.

صندلی کوپ سوفیا مدل PC-335به عنوان یکی از جدیدترین صندلی‌های موجود در بازار در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی اقتصادی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی اقدام کنید. طراحی مدرن، ظرافت، زیبایی و کیفیت بسیار بالای این محصول شما را از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

 

 

مــزایا
مــعایب