ترولی میکاپ مدل R430

1,750,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی می‌کاپ مدل R430 دارای 3 کشوی جهت قرار دادن وسایل شما می‌باشد. بدنه باکیفیت با رنگ‌های مختلف و چرخ‌هایی باقابلیت عدم جذب مو ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این ترالی پشیمان نخواهد کرد.

ترولی می کاپ مدل R430

ترولی یکی از تجهیزات ضروری هر آرایشگاه می‌باشد که نیاز شمارا برای حمل آسان وسایل آرایشگاه برطرف می‌کند. همچنین میز ترالی به شما کمک می‌کند تا بتوانید وسایل آرایشی خود مانند برس، سشوار، بابلیس و ... را در کشوهای میز ترالی آرایشگاهی قرار دهید تا در موقع نیاز به‌راحتی آن را پیدا کنید. اگر شما هم قصد خرید چنین محصولی را دارید، ترولی می‌کاپ مدل R430 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جنس بدنه‌ی میز ترالی R430 مدل می کاپ از MDF مرغوب بوده و در برابر آب و رطوبت مقاوم می‌باشد. این شرکت این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند رنگ مورد دلخواه بدنه را با توجه به سایر تجهیزات آرایشگاهی انتخاب کنند و هنگام خرید سفارش دهند.

میز ترولی مدل می کاپ، دارای 3 کشوی دردار و یک طبقه برای قرار دادن لاک‌ها، رنگ مو و سایر وسایل آرایشی می‌باشد. این قابلیت کمک می‌کند تا همه‌ی وسایل آرایشگاهی خود را با نظم خاصی داخل قفسه‌ها بچینید تا موقع پیدا کردن آن‌ها سردرگم و گیج نشوید.

چرخ‌های به‌کاررفته در میز ترالی می کاپ مدل 430 ژله‌ای بوده و موها را به خود جذب نمی‌کند.

شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی ترولی می کاپ مدل 430 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • بهمن صنعت
  • ترولی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب