بخور کلاهی خارجی کد 6000

4,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

بخور کلاهی مدل 6000 فاپکو دستگاهی که باعث می‌شود تا مواد مغذی به راحتی جذب موهای شما شود. چرخ‌دار بودن و تنظیم ارتفاع ازجمله ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

بخور کلاهی مدل 6000 فاپکو

بسیاری از خانم‌ها از محصولات مراقبتی مو مانند شامپو، نرم‌کننده، سرم، روغن‌ها و ... استفاده می‌کنند تا موهایی نرم، پرپشت و زیبا داشته باشند. بااین‌حال ممکن است گاهی این مراقبت‌ها به خاطر برخی از شرایط مانند آب‌وهوا و ... چندان ماندگار نباشد. د راین شرایط دستگاه بخور کمک می‌کند تا مواد مغذی به‌راحتی جذب موهای شما شود؛ بنابراین دستگاه بخور مو و یا همان بخور کلاهی یک وسیله‌ای است که ارزش خرید و استفاده در منزل را دارد. اگر شما هم قصد خرید این وسیله‌ی ارزشمند را دارید، خرید بخور کلاهی مدل 6000 فاپکو را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

پایه‌ی بخور کلاهی 6000 فاپکو، به‌صورت چرخ‌دار طراحی‌شده است تا حمل راحت آن برای شما فراهم‌شده باشد.

ارتفاع دستگاه بخور فاپکو مدل 6000 قابل تغییر می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید این دستگاه را متناسب با قد خودتان تنظیم نمایید.

در صورت تمایل می‌توانید خرید اینترنتی دستگاه بخور فاپکو مدل 6000 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تهیه نمایید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که کالا را با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در درب منزل تحویل بگیرید. بعد از خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 5 ساله‌ی آن بهره‌مند شوید.

  • بخور کلاهی
  • پلاستیک و فلز
مــزایا
مــعایب