کانتر 1103

4,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

کانتر آرایشگاهی فاپکو مدل 1103 تهیه‌شده از MDF مرغوب است و دارای در رنگ‌بندی متنوع می‌باشد. نمای بسیار زیبا و قیمت مناسب شمارا از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

کانتر فاپکو مدل 1103

میز منشی آرایشگاه که به کانتر نیز شناخته می‌شود، اولین چیزی است که در نظر مشتری به چشم می‌آید؛ بنابراین بهتر است که در خرید و انتخاب این محصول حساسیت زیادی به خرج دهید. به این دلیل که هرچقدر این میز زیباتر و جذاب‌تر باشد، جذب مشتری به سالن زیبایی شما بیشتر می‌شود. میز کانتر را می‌توانید یا با توجه به دکوراسیون کلی آرایشگاه انتخاب کنید و یا با دکوراسیون را با توجه به میز منشی انتخاب کنید. اگر شما هم جزو مدیران سالن زیبایی هستید و در انتخاب میز کانتر دچار سردرگمی شده‌اید، میز کانتر فاپکو مدل 1103 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مدل 1103 میز کانتر فاپکو ظاهری شیک و مدرن داشته که مشتری را به آمدن به آرایشگاه شما مشتاق می‌کند.

میز منشی فاپکو با کد 1103 از MDF درجه یک ساخته شده است و در رنگ‌بندی‌های متنوع به فروش می‌رسد؛ بنابراین شما می‌توانید براساس تم و رنگ تجهیزات آرایشگاهی خود رنگ مناسب را انتخاب کنید.

لذت خرید اینترنتی میز کانتر فاپکو با کد 1103 را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

مــزایا
مــعایب