کانتر کد 1101

4,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

12 قلم

کانتر آرایشگاهی فاپکو مدل 1101 تهیه‌شده از MDF مرغوب است و دارای در رنگ‌بندی متنوع می‌باشد. نمای بسیار زیبا و قیمت مناسب شمارا از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

کانتر فاپکو مدل 1101

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در مراکز زیبایی و آرایشی، کیفیت خدمات ارائه‌شده در آن می‌باشد. بااین‌وجود امکانات خوب، فضای آرام‌بخش و استفاده از تجهیزات مناسب از دیگر عواملی است که می‌تواند در کیفیت آرایشگاه تأثیرگذار باشد. یکی از تجهیزات ضروری هر سالن زیبایی، میز کانتر و یا همان میز منشی است که به دلیل کاربردهای فراوان آن بهتر است در نزدیکی در ورودی قرار گیرد. این میز کاربرد گسترده‌ای داشته و از آن برای محل قرارگیری منشی، محل نوبت‌دهی، راهنمایی و پرداخت مشتریان استفاده می‌شود. همچنین می‌توانید از این میز برای فروش محصولات زیبایی خود نیز استفاده کنید و با چیدمانی زیبا و چشم‌نواز، این محصولات را در معرض نمایش مشتریان قرار دهید.

یکی از شرکت‌های داخلی که اقدام به تولید میز کانتر کرده است، شرکت محبوب فاپکو می‌باشد. میز کانتر مدل 1101 فاپکو یکی از محصولات این شرکت است.

ازآنجایی‌که میز منشی اولین قسمتی است که مشتری با آن روبه‌رو می‌شود؛ بنابراین بهتر است محصولی را خریداری کنید که از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار باشد. خوشبختانه میز کانتر 1101 فاپکو بسیار زیبا و جذاب بوده و علاقه و اشتیاق مشتری را نسبت به آرایشگاه شما افزایش می‌دهد.

میز منشی فاپکو مدل 1101 از جنس MDF براق بوده و یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب شما سالن دارها می‌باشد.

تنوع رنگی بالای میز منشی فاپکو مدل 1101 از دیگر ویژگی‌هایی است که به مزایای این محصول افزوده است.

در صورت تمایل می‌توانید میز کانتر مدل 1101 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تهیه کرده و از گارانتی 5 ساله‌ی این محصول بهره‌مند شوید.

  • 120
  • 40
  • 115
  • فاپکو
  • کانتر آرایشگاهی
  • چوب , فلز
مــزایا
مــعایب