دستگاه نانو استیم تفنگی خارجی با گارانتی

1,560,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه نانو استیم تفنگی، ازجمله دستگاه‌های درمانی در آرایشگاه‌ها می‌باشد که قبل و بعد از فرایندهای شیمیایی مانند کراتین، ریباندینگ، بوتاکس، رنگ و دکلره استفاده می‌شود.

دستگاه نانو اسپری هیدروژن رسان مو

یکی از تجهیزات ضروری برای هر آرایشگاهی، دستگاه نانو استیم می‌باشد. این دستگاه با گرمای مناسبی که ایجاد می‌کند ماندگاری محصولات مراقبتی مو مانند کراتین، ریباندینگ، بوتاکس یا رنگ و دکلره را بیشتر می‌کند. درنتیجه باعث ثبات بیشتر آن می‌شود. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به آب‌رسانی خوب به موها اشاره کرد. بدین‌صورت که با از بین بردن یون‌های منفی و رایحه‌های مرده مو، طراوت و شادابی را به موهای مشتری شما بازمی‌گرداند. با استفاده از دستگاه نانو استیم، زمان عملیات ترمیمی و رنگ کردن بسیار کوتاه می‌شود. با خرید این محصول، این حس را به مشتری القا می‌کنید که شما برای او ارزش قائلید.

از دیگر مزایای دستگاه هیدروژن رسان مو و یا همان نانو اسپری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-درصورتی‌که ریشه مو مشتری در اثر رنگ و دکلره آسیب‌دیده است، با استفاده از دستگاه نانو استیم می‌توانید این آسیب‌دیدگی را به حداقل برسانید.

-به کمک دستگاه نانو اسپری، آب‌رسانی به ساقه‌های مو به راحتی انجام می‌شود. درنتیجه درخشندگی و شادابی موها بیشتر خواهد شد.

-استفاده از این دستگاه درواقع نوعی اکسیژن‌تراپی مو است و تزریق اکسیژن به ساقه و ریشه مو به راحتی انجام می شود. این ویژگی درخشندگی و زیبایی هرچه بیشتر موها را به دنبال دارد.

-هیدروژن تراپی موها باعث افزایش گردن خون در ریشه مو شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

-قبل از انجام کراتین مو و یا مواد احیاکننده، به کمک دستگاه نانو استیم تفنگی می‌توانید ساقه مو را آماده این کار کنید.

-هیدروژن تراپی مو به کمک دستگاه نانو استیم، باعث اکسیداسیون و پاک‌سازی مو می‌شود.

طریقه مصرف دستگاه نانو استیم

برای استفاده از این دستگاه کافی است مقداری آب را داخل دستگاه قرار دهید. نکته قابل‌توجه این است که آب به‌صورت جوش نباشد. بهتر است قبل از استفاده مقداری آب را جوشانده و پس از سرد شدن در داخل دستگاه بریزید. درصورتی‌که آب نجوشیده در دستگاه قرار دهید، روزنه‌ای که آب از آن خارج می‌شود آهک گرفته و به‌مرور مسدود خواهد شد.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی دستگاه نانو استیم تفنگی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به خرید نمایید.

  • نانو استیم
  • کراتین، ریباندینگ، بوتاکس
  • آب‌رسانی و درخشان کردن پوست و مو
  • سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب