رینگ لایت 70 وات

3,300,000 تومان

خرید تلفنی محصول

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

رینگ لایت 70 وات با قابلیت پخش نور عالی و وزن یک و نیم کیلوگرمی خود، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای استفاده در آرایشگاه‌ها است. پایه نگهدارنده گوشی، قابلیت تنظیم میزان شدت نور و ریموت متصل به رینگ لایت از ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

امروزه داشتن یک رینگ لایت حرفه‌ای در هر سالن زیبایی بسیار ضروری است. چرا که آرایشگران و میکاپ آرتیست‌ها برای گذاشتن نمونه کارهای خود در فضای مجازی نیاز به عکس‌های باکیفیت دارند. این موضوع تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مشتری دارد. اگر شما نیز برای سالن آرایشگاهی خود نیاز به چنین دستگاهی دارید، رینگ لایت 70 وات را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی رینگ لایت 70 وات

داشتن یک رینگ لایت آرایشی هم برای فیلم‌برداری در حین کارهای زیبایی مانند میکاپ و هم برای عکس و فیلم‌برداری از پایان کار بسیار ضروری است. به این دلیل که نور مناسب این دستگاه باعث می‌شود تا تمام زوایای صورت به خوبی نمایش داده شود. اگر شما هم قصد خرید رینگ لایت آرایشگاهی را دارید، رینگ لایت 70 واتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این رینگ لایت با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند پایه نگهدارنده گوشی، قابلیت تنظیم میزان شدت نور و ریموت متصل به رینگ لایت برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری آرایشگاهی بسیار مناسب است و به یکی از پرفروش‌ترین رینگ‌ لایت‌های آرایشگاهی تبدیل شده است.

برای استفاده از این رینگ لایت ابتدا باید سوژه عکس‌برداری و یا فیلم‌برداری خود را مشخص کنید. سپس با تنظیم پایه رینگ لایت، شدت نور آن را مشخص کنید. سپس گوشی خود را در مرکز رینگ لایت قرار داده و از مدل خود عکس‌بردای و یا فیلم‌برداری کنید. کاربرد این رینگ لایت در آرایشگاه بسیار زیاد است و می‌توانید برای موارد زیر از آن استفاده کنید:

  •         رنگ مو و کوتاهی: اگر قد موهای مدل شما بلند باشد، این رینگ لایت می‌تواند تمام قسمت‌ها را به خوبی پوشش دهد.
  •         عکاسی ناخن: برای عکاسی از ناخن‌ها با هر سایزی بسیار مناسب است.
  •         اکستنشن مژه: برای عکاسی از تاتو ابرو، اکستنشن مژه و آرایش اطراف چشم‌ها بسیار مناسب است.

در صورت تمایل به خرید آنلاین رینگ لایت 70 وات می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که محصول را با اصالت و سلامت کالا در درب آرایشگاه تحویل خواهید گرفت. کاربرد این رینگ لیات بسیار زیاد است و از آن می‌توانید در کلینیک‌های دندانپزشکی و شرکت‌ها نیز استفاده کنید.

مــزایا
مــعایب