رینگ لایت 96 وات

3,900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

رینگ لایت 96 وات با قابلیت پخش نور عالی و وزن یک و نیم کیلوگرمی خود، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای استفاده در آرایشگاه‌ها است. قابلیت تنظیم میزان نور، دارای نگهدارنده گوشی و پایه تبدیل نو از ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

رینگ لایت به عنوان یک ابزار بسیار ساده برای نورپردازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از یک حلقه با لامپ‌های کوچک LED تشکیل شده است و برای عکاسی مدل‌های آرایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم برای سالن زیبایی خود به دنبال چنین دستگاهی هستید، رینگ لایت 96 وات را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امروزه استفاده از این دستگاه، در سالن‌های آرایشگاهی حرفه‌ای به یک ضرورت تبدیل شده است.

ویژگی رینگ لایت 96 وات

امروزه بسیاری از سالن‌های زیبایی حرفه‌ای برای عکاسی از مدل‌های خود از ابزاری به نام رینگ لایت استفاده می‌کنند. این ابزار نورانی به عنوان یک وسیله ضروری برای آرایشگران و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای به شمار می‌رود. این افراد برای عکاسی از مدل‌ها و نمونه کارهای خود نیاز به عکس و فیلم دارند. این دستگاه کمک می‌کند تا عکس‌های گرفته شده از مدل‌ها، جذابیت بیشتری داشته باشد.

اگر شما هم برای سالن آرایشگاهی خود به دنبال چنین محصولی هستید، رینگ لایت 96 واتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رینگ لایت با نور کافی خود، یک نورپردازی بسیار عالی را برای شما فراهم می‌کند. کاربرد این رینگ لایت در آرایشگاه بسیار زیاد است و شما از آن می‌توانید برای موارد زیر استفاده کنید:

  •         مناسب برای رنگ مو و کوتاهی
  •         مناسب برای عکاسی ناخن
  •         مناسب برای فیبروز ابرو یا اکستنش مژه
  •         مناسب برای میکاپ

برای استفاده از رینگ لایت آرایشگاهی ابتدا باید محل فیلم‌برداری و عکس‌برداری از مدل خود را مشخص کنید. سپس آن را بر روی پایه مورد نظر قرار دهید و نور آن را تنظیم کنید. سپس گوشی موبایل خود را در مرکز رینگ لایت قرار دهید. حال می‌توانید از مدل خود عکس و فیلمبرداری کنید. شما می‌توانید با تنظیم شدت نور از مدل‌های خود عکاسی حرفه‌ای انجام دهید.

قابلیت تنظیم نور، پایه نگهداره گوشی، پایه تبدیل نو از دیگر ویژگی‌های مثبت رینگ لایت آرایشگاهی است. این رینگ لایت وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی می‌توانید در طول سالن زیبایی آن را جابهجا کنید.

در صورت تمایل به خرید رینگ لایت آرایشگاهی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با بهترین قیمت اقدام به خرید کنید. این رینگ لایت با پخش نور عالی خود علاوه بر آرایشگاه‌ها برای عکاسی و فیلم‌برداری در کلینیک‌های دندانپزشکی و شرکت‌ها یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

مــزایا
مــعایب