بافر ناخن

30,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

بافر ناخن یک ابزار مناسب برای سوهان کشیدن، فرم دادن ناخن و از بین بردن ناهمواری‌های سطح ناخن است.

بافر ناخن

گاهی ممکن است به مرور زمان سطح ناخن شما دچار ناهمواری‌هایی شود. همچنین ممکن است ناخن‌ها برق طبیعی خود را از دست بدهد و حالت کدر به خود بگیرد. در چنین شرایطی باید لایه‌های خشک و مرده سطح ناخن را از بین ببرید تا شکل ناخن شما به حالت اولیه خود برگردد. بافر ناخن یک ابزاری مانند سوهان ناخن است که به سلامت ناخن شما کمک بسیاری می‌کند.

به کمک این ابزار می‌توانید آلودگی‌ها رسوبات مواد شوینده، لایه‌های مرده سطح ناخن و ... را از بین ببرید.

ویژگی بافر ناخن

بافر کاربردی مانند سوهان ناخن دارد؛ با این تفاوت که سطح بافر از اسفنج ساخته شده است. همچنین ظریف‌تر و نرم‌تر از سوهان‌های معمولی ناخن است. بافر ناخن به صورت چند لایه طراحی شده است. یک لایه برای سوهان کشیدن، یک لایه برای شکل دادن ناخن و یک لایه برای درخشندگی ناخن استفاده می‌شود. فواید بافرکشی ناخن بسیار زیاد است. به گونه‌ای که می‌توانید بدون استفاده از هیچ‌گونه مواد شیمیایی، ناخن‌های زیبایی داشته باشد. از جمله فواید آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • براق کردن ناخن: به کمک این ابزار و بدون نیاز به لاک یا بیس می‌توانید ناخن‌های براقی داشته باشید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا انعکاس نور بر روی ناخن‌های شما بیشتر شود.
  • رشد سریع ناخن: بافر کشی باعث افزایش گردش خون و در نتیجه رشد سریع ناخن می‌شود.
  • فرم دهی ناخن: به کمک بافر می‌توانید سطح ناخن را صیقل داده و فرم‌های مختلفی به ناخن خود ببخشید.
  • از بین بردن مواد اضافی روی ناخن: چربی‌های موجود بر روی ناخن باعث می‌شود تا ظاهر ناخن شما نامناسب به نظر برسد. در چنین شرایطی بافر ناخن کمک می‌کند تا خط و خش‌ها و مواد اضافی بر روی ناخن از بین برود.
  • از بین بردن ناهمواری‌های سطح ناخن: برخی افراد آرزوی داشتن ناخن‌هایی صاف و یکدست دارند. بافر کشی ناخن کمک می‌کند تا ناهمواری‌های موجود بر روی سطح ناخن به خوبی از بین برود.

اگر برای صاف و مرتب کردن ناخن‌های خود به دنبال یک محصول باکیفیت می‌گردید، بافر مخصوص ناخن را امتحان کنید. تجربه‌ی خرید اینترنتی بافر ناخن باکیفیت را با فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه کنید.

  • بافر
  • سوهان 4 لبه
  • سوهان
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: