انگشت مصنوعی تمرین ناخن

  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

25,000 تومان

خرید تلفنی محصول

12 قلم

انگشت مصنوعی تمرین ناخن یک وسیله کاربردی برای تمرین جهت طراحی، دیزاین و کاشت ناخن است. این دست به صورت سه بعدی طراحی شده است و شما می‌توانید کارهای مربوط به کاشت ناخن را به صورت تمرین بر روی آن انجام دهید.

برای انجام خدمات مربوط به کاشت ناخن، نیاز به تمرین دارید تا بتوانید در کار خود حرفه‌ای شوید. برای این منظور خرید انگشت مصنوعی تمرین ناخن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این انگشت به صورت سه بعدی طراحی شده است و شباهت بسیاری به دست انسان دارد. سایز و ابعاد این انگشت مصنوعی متناسب با ناخن و دست‌های خانم‌ها طراحی شده است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید آنلاین انگشت مصنوعی مخصوص کاشت ناخن را برای شما فراهم کرده است.

ویژگی انگشت مصنوعی تمرین ناخن

امروزه انجام خدمات مربوط به کاشت ناخن در سالن‌های زیبایی زنانه به یکی از خدمات پرطرفدار آرایشگاهی تبدیل شده است؛ بنابراین تقاضا برای انجام این حرفه در سالن‌های زیبایی افزایش یافته است. برای تمرین کاشت ناخن نیاز به تجهیزات بسیاری دارید. به عنوان مثال برای تمرین طراحی و دیزاین بر روی ناخن، وجود یک انگشت مصنوعی کمک می‌کند تا بتوانید کارهای مربوط به آن را به خوبی انجام دهید.

هرچقدر که تمرین شما در این زمینه بیشتر باشد، تسلط شما به کار افزایش پیدا می‌کند. انگشت مصنوعی تمرین کاشت یک ابزاری است که به صورت سه بعدی طراحی شده است و شکلی شبیه دست یک دختر و خانم را دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این ابزار این است که شما می‌توانید بدون تکان خوردن دست مصنوعی کار مربوط به طراحی را انجام دهید.

به این دلیل که در زیر پایه انگشت مصنوعی تمرین ناخن یک چسب محکمی قرار دارد. در نتیجه دیگر نگرانی بابت افتادن و یا تکان خوردن مجسمه نخواهید داشت. در کنار تمرین کاشت ناخن شما نیز می‌توانید از این مانکن سه بعدی برای ارائه نمونه کار به مشتری نیز استفاده کنید. مانکن انگشت مصنوعی در دو مدل به صورت ناخن و بدون ناخن عرضه می‌شود.

این مانکن از جنس پلاستیک بوده و قابلیت استفاده چند باره دارد. در نتیجه شما می‌توانید با مواد مخصوص دیزاین‌های روی ناخن را پاک کرده و دوباره تمرین را انجام دهید.

در صورت تمایل به خرید آنلاین انگشت مصنوعی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا محصول خود را با قیمتی مناسب سفارش دهید. این محصول به آرایشگران حرفه‌ای کمک می‌کند تا بتوانند آرایش و تزیین ناخن را به خوبی انجام دهند. علاوه بر این به کارآموزان کمک می‌کند تا تمرینات مربوط به ناخن را با این مانکن سه بعدی انجام دهند.

تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب