جدید سوهان ناخن برقی مدل JD400

سوهان ناخن برقی مدل JD400

2,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

سوهان ناخن برقی مدل JD400

مناسب کارهای سالنی و شخصی

منبع انرژی برق خانگی

عملکرد دستگاه به صورت دستی

به همراه یک سر سوهان یدکی و پدال

مناسب برای ناخن‌های دست

امکان تغییر حرکت در جهت عقربه‌های ساعت و خلاف عقربه‌های ساعت

قابلیت تنظیم سرعت دستگاه

یکی از ابزارهای اصلی جهت انجام کارهای کاشت ناخن، سوهان ناخن برقی است. این دستگاه با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، کار سوهان کشیدن، صاف کردن سطح ناخن، ترمیم ترک‌های پوستی و غیره را برای شما راحت‌تر می‌کند. دستگاه‌های سوهان برقی با توجه به سرعت و قدرت انواع مختلفی دارند. سوهان ناخن برقی مدل JD400جزو یکی از بهترین سوهان ناخن‌های موجود در بازار است که با کیفیت بسیار بالای خود، تمام نیازهای شما را با قدرت و سرعت بسیار بالا انجام می‌دهد.

اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا با ویژگی‌های این دستگاه آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ویژگی سوهان ناخن برقی مدل JD400

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه به کار طراحی ناخن دارید، خرید سوهان ناخن برقی مدل JD400 را به شما توصیه می‌کنیم. این دستگاه سوهان برقی به گونه‌ای طراحی شده است که هم افراد آماتور و هم سالن‌داران حرفه‌ای می‌توانند از آن برای انجام کارهای پدیکور و مانیکور استفاده کنند. شما می‌توانید به کمک این دستگاه سوهان ناخن برقی کار خود را با سرعت بسیار بالا و جلوه‌ای خاص انجام دهید. از جمله ویژگی‌های سوهان برقی الکتریک دریل مدل Jd400 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این ابزار کاربردی سرعت کار شما را برای انجام مانیکور و پدیکور بالا می‌برد. البته این موضوع هیچ تاثیری بر روی ظاهر کار ندارد. چرا که سوهان ناخن برقی مدل JD400 بسیار نرم و بدون لرزش کار می‌کند. در نتیجه جلوه‌ای منحصر به فرد به نتیجه نهایی کار می‌بخشد.
  •         سوهان ناخن برقی با سرعت دور موتور 35000 دور بر دقیقه کار می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید با سرعت بسیار بالایی کار ترمیم ناخن را انجام دهید.
  •         از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت دستگاه به مقدار دلخواه است. شما می‌توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید.
  •         این دستگاه امکان تغییر حرکت هم در جهت عقربه‌های ساعت و هم در خلاف جهت عقربه‌های ساعت را برای شما فراهم می‌کند.
  •         از جمله اقلام همراه این محصول می‌توان به پدال و یک بسته سر سوهان اشاره کرد که برای رفع نیازهای شما بسیار مناسب هستند.

اگر شما هم برای سالن آرایشگاهی خود نیاز به یک سوهان ناخن برقی دارید، خرید سوهان ناخن JD400 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این ابزار را با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب