گوشه گیر ناخن

  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

40,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

گوشه گیر ناخن یک قیچی مخصوص جهت جدا کردن کوتیکول‌ها از سطح ناخن است. اینکار کمک می‌کند تا ناخن‌های شما مرتب تر به نظر برسد.

گوشه گیر ناخن

مانیکور یکی از روش‌هایی است که به کمک آن می‌توانید جلوه‌ی زیبایی به ناخن‌های خود ببخشید. ابزارهای زیادی برای مانیکور ناخن وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید این کار را به راحتی و با دقت بیشتری انجام دهید. گوشه گیر ناخن از جمله ابزارهای ضروری که به عنوان یک ابزار مانیکور در بازار به فروش می‌رسد.

گوشه گیر که با نام نیپر نیز در بازار شناخته می‌شود به مانیکوریست کمک می‌کند تا بتواند لایه‌های نازک اطراف ناخن را به خوبی از بین ببرد تا ظاهر ناخن‌ها مرتب‌تر به نظر برسد.

ویژگی گوشه گیر ناخن

لایه‌های نازکی که در اطراف ناخن وجود دارد، باعث می‌شود تا ظاهر ناخن‌های شما زیبایی خود را از دست بدهد. در چنین شرایطی برداشتن این لایه‌ها کمک می‌کند تا ناخن شما کشیده‌تر از قبل به نظر رسیده و زیبایی آن را دوچندان کند. برای از بین بردن اصولی این لایه‌ها بهتر است از ابزار مخصوص آن یعنی نیپر و یا دور گیر ناخن استفاده کنید.

گوشه گیر ناخن یک ابزاری مانند انبر فلزی بوده که دارای تیغه‌های اریب است. به کمک این تیغه‌ها می‌توانید لایه‌های نازک و باریک اطراف ناخن را به راحتی و بدون هیچ دردسری جدا کنید. این انبر به صورت خوش دست طراحی شده است تا هنگام گرفتن آن در دست دچار مشکل نشوید.

برای استفاده از این ابزار ابتدا بهتر است تا دست‌های خود را درون آب قرار دهید تا لایه‌های کنار ناخن کمی نرم تر از قبل شود. سپس به کمک نیپر، کوتیکول‌ها را از سطح ناخن جدا کنید. در پایان بهتر است از یک ماده ضدعفونی کننده استفاده کنید تا ناخن شما دچار عفونت نشود.

در صورتی که امکان خرید حضوری این محصول را ندارید، می‌توانید خرید آنلاین گوشه گیر ناخن را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • گوشه گیر ناخن
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: