دستگاه UV 48w Maxine

480,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه ناخن خشک‌کن LED یو وی ماکسین 48 واتی

 Maxine LED CCFL 48W Nail Lamp

محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی باری انجام عملیات مختلف زیبایی در بازار موجود است که هرکدام برای عمل خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

یکی از کارهایی که این روزها بسیاری از خانم‌ها در رده‌های سنی مختلف برای زیبایی بیشتر به سراغ آن می‌روند، کاشت ناخن جهت زیباتر کردن و جلوه جذاب دادن به ناخن‌هایشان می‌باشد.

 

عمل کاشت ناخن فقط یک روش و یک مرحله ندارد. روش‌های مختلفی مثل کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژله‌ای و ... وجود دارد که هرکدام از این روش‌ها نیاز به ابزار و مواد مخصوص به خود دارد و افراد مختلف با توجه به شرایط خود، مدل و روش موردنظر خود را انتخاب می‌کنند.

بسیاری از سالن‌های زیبایی و آرایش به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای فقط عملیات زیباسازی و ترمیم ناخن‌ها را انجام می‌دهند.

ابزار مختلفی برای بهتر انجام شدن کاشت ناخن موردنیاز است. مثلاً برای کاشت ناخن ژله‌ای، ماده اصلی مورداستفاده، ژل مخصوص کاشت ناخن هست که باید در چند مرحله روی ناخن تزریق شود و در هر مرحله هم ژل روی ناخن باید خشک شود تا بتوان ژل مرحله بعد را استفاده کرد.

افراد یا سالن‌های زیبایی و آرایشی که کار کاشت ناخن را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند، نیاز به دستگاهی دارند که کار خش کردن رل روی ناخن را به‌خوبی انجام دهد. معمولاً این دستگاه‌ها از نوع LED هستند که از طریق اشعه فرابنفش یا یو وی، کار خشک‌کردن ناخن را انجام می‌دهند.

یکی از دستگاه‌های ناخن‌ خشک‌کن ال ای دی UV، با نام دستگاه خشک‌کن ناخن Maxine LED CCFL Nail Lamp می‌باشد که برای خشک کردن مواد اصلی کاشت ناخن ژله ای مثل ژل ناخن، ژلیش و لاک مخصوص براق کردن ناخن (تاپ شاین) به کار می رود.

دستگاه خشک‌کن یو وی و ال ای دی ماکسین، در رنگ‌های متنوع و شاد در بازار موجود است و دارای قدرت انرژی 48 وات می‌باشد.

کار دستگاه کاشت ناخن یو وی LED ماکسین به این صورت است که می‌توانید بعد از قرار دادن یک لایه ژل مخصوص کاشت ناخن روی ناخن‌ها، یکدست خود را در محفظه داخلی این دستگاه قرار دهید و با توجه به زمانی که برای خشک‌کردن نیاز است، آن‌ها را خشک نمایید.

برای روشن کردن فضای داخلی دستگاه لاک خشک‌کن ماکسین 48 واتی، از لامپ‌های سی‌سی اف ال به همراه لامپ‌های LED استفاده می‌شود که باعث ایجاد یک نور باکیفیت و مطلوب در فضای دستگاه می‌شود.

درواقع CCFL مخفف عبارت cold cathode fluorescent lamp به معنای لامپ فلورسنت کاتد سرد می‌باشد و از خانواده لامپ های نئونی می باشند که از بخار جیوه استفاده می کنند. لامپ‌های سی سی اف ال، به‌عنوان یک منبع نور برای پس‌زمینه مورداستفاده قرار می‌گیرد. این لامپ‌ها نسبت به لامپ‌های فلورسنت معمولی، ابعاد کوچک‌تر و طول عمر بیشتری دارند و به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که می‌توان از آن‌ها در شکل و فرم‌های متنوع استفاده کرد.

لوله‌های CCFL مورداستفاده در دستگاه خشک‌کن ژل ناخن UV LED Maxine 48w، در قسمت زیرین آن به شکل الماسی و لوزی شکل قرارگرفته‌اند و ازاین‌جهت به‌راحتی می‌تواند کار خشک‌کردن گوشه‌های ناخن را انجام دهد. از طرفی لامپ‌های LED هم به‌صورت مربع‌هایی کنار هم در این بخش تعبیه‌شده‌اند و درمجموع شکل و کارایی مطلوبی به دستگاه خشک‌کن ژل ناخن داده‌اند.

قدرت و توان دستگاه خشک‌کن ناخن CCFL ماکسین یو وی، 48 وات می‌باشد که 12 وات آن را از لوله‌های CCFL و 36 وات بقیه را از لامپ‌های LED تعبیه‌شده در آن، تأمین می‌شود.

در قسمت پشتی دستگاه لاک خشک‌کن یو وی ماکسین، سه دکمه تایمر 10 ثانیه‌ای، تایمر 30 ثانیه‌ای و تایمر 60 ثانیه‌ای قرار دارد که با فشار دادن هرکدام از آن‌ها، فضای دستگاه روشن می‌شود و با قرار دادن دست در این محفظه، تایمر شروع به شمارش معکوس می‌کند و ژل یا لاک روی ناخن را در همان زمان مشخص خشک می‌کند.

یک مزیت مهم دیگر دستگاه خشک‌کن LED یو وی 48 واتی ماکسین، این است که دارای سنسور دست و سنسور حرکتی می‌باشد. یعنی بدون این‌که دکمه تایمر دستگاه را فشار دهید می‌توانید دست را در داخل دستگاه قرار داده و سنسور حرکتی آن فعال می‌شود و چراغ دستگاه روشن می‌شود و می‌توانید ژل روی ناخن را خشک‌کنید. اما در این شرایط دیگر زمانی به‌طور مشخص تعیین نمی‌شود و می‌توانید خودتان به‌صورت عادی شروع به شمارش کنید تا وقتی کار خشک‌کردن تمام شود.

 

مــزایا
مــعایب