دستگاه سوهان برقی ناخن 303B انیکسینگ

3,300,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه سوهان برقی ناخن 303B انیکسینگ دارای دور موتور 35000، دسته آرایشی سبک، سری‌های متفاوت، صفحه‌نمایش دیجیتالی، حالت چرخشی، کنترل سرعت دستی، پدال سرعتی و ... است.

دستگاه سوهان برقی ناخن 303B انیکسینگ

اگر می‌خواهید که کارهای مربوط به پدیکور، مانیکور و طراحی ناخن را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهید، نیاز به ابزارهای مختلفی مانند سوهان برقی دارید. دستگاه سوهان برقی ناخن 303B انیکسینگ یک محصولی است که در کنار بالا بردن کیفیت کار، صرفه‌جویی در زمان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

به کمک این دستگاه می‌توانید پوست اطراف ناخن را با سرعت زیاد و به‌راحتی از بین ببرید. این محصول مختص خانم‌ها نیست و آقایان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی سوهان ناخن AnyXing

اگر به دنبال سوهان برقی می‌گردید که سرعت بالایی داشته باشد، سوهان برقی کره‌ای انیکسینگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه قادر است تا با سرعت موتور 35000 دور در دقیقه کار کند. در صورت نیاز می‌توانید سرعت دستگاه را به کمک دیمر و به‌صورت دستی کنترل کنید.

امکان حالت چرخشی به سمت چپ و راست در این دستگاه وجود دارد. کافی است دکمه تعبیه‌شده برای این کار را زده تا دستگاه عمل تغییر جهت گردش سوهان را انجام دهد.

همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، سوهان ناخن AnyXing با برق کار می‌کند. برای این منظور کافی است تا دکمه روشن و خاموش دستگاه را زده تا دستگاه به راه بیفتد. درصورتی‌که دستگاه در حالت خاموش باشد، شما می‌توانید به کمک پدال پایی دستگاه را کنترل کنید.

وزن 170 گرمی سوهان برقی کره‌ای 303B انیکسینگ کار را برای شما راحت کرده است. وزن سبک این دستگاه باعث می‌شود تا دست شما هنگام کار خسته نشود.

صفحه‌نمایش دیجیتالی، هندپیس مدل NX100C، سیستم کروز کنترل و سیستم محافظ دستگاه Overload ازجمله امکانات موجود در این دستگاه است.

نتیجه‌گیری نهایی

برای خرید آنلاین سوهان برقی ناخن 303B انیکسینگ کافی است که به فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا مراجعه کنید. شما می‌توانید این دستگاه را در سه رنگ مشکی، صورتی و خاکستری انتخاب کنید و از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله آن بهره‌مند شوید.

 

مــزایا
مــعایب