نگین اتریشی دیاموند

90,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

یکی از باکیفیت‌ترین نگین‌های طراحی ناخن در بازار نگین اتریشی دیاموند می‌باشد. این نگین‌ها با تنوع ظاهری بالا، کیفیت قابل‌قبول و قیمتی مناسب در فروشگاه بیوتی کالا به فروش می‌رسد.

نگین اتریشی دیاموند

لوازم طراحی ناخن، دارای تنوع بسیار بالایی می‌باشد. این محصولات به شما کمک می‌کند تا بتوانید طرح‌های متنوع و زیبایی را بر روی ناخن خود ایجاد کنید. یکی از این محصولات، نگین طراحی ناخن می‌باشد که به کمک طرح‌ها و رنگ‌های متنوع آن می‌توانید طراحی‌های حرفه‌ای را بر روی ناخن خود انجام دهید و در مهمانی‌ها بدرخشید.

اگر شما هم به دنبال نگین طراحی ناخن با کیفیت بالا هستید، نگین اتریشی برند دیاموند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ماندگاری بالا و شفافیت نگین ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا به خرید این محصول مشتاق می‌کند.

نحوه‌ی استفاده از نگین اتریشی دیاموند بسیار ساده می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید در زمان کوتاهی، ایده‌های جذابی را بر روی ناخن خود پیاده کنید. برای استفاده کافی است مقداری چسب ناخن را به این نگین بزنید. سپس آن را بر روی ناخن خود بچسبانید.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی نگین اتریشی دیاموند می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا این نگین‌ها را با خیال راحت خریداری کنید و در طراحی ناخن خود استفاده کنید.

  • دیاموند
  • نگین ناخن
  • ضد حساسیت
  • زیبایی ناخن
مــزایا
مــعایب