سوهان برقی MicroNX

2,100,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه سوهان برقی ناخن میکروانیکس با کد 904 دارای دور موتور 35000، دسته آرایشی سبک، سری‌های متفاوت، صفحه‌نمایش دیجیتال، پدال گازی، قطع کن اتوماتیک و ... است.

دستگاه سوهان برقی ناخن میکروانیکس

اگر می‌خواهید که کارهای مربوط به زیبایی ناخن مانند مانیکور، پدیکور و کاشت ناخن را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهید، نیاز به ابزارهای حرفه‌ای دارید تا کار خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهید. دستگاه سوهان برقی ناخن میکرو ان ایکس ازجمله وسایلی است که در تمامی مراحل کاشت ناخن به آن نیاز خواهید داشت.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول باعث شده است تا سوهان برقی Micro NX به یکی از پرفروش‌ترین محصولات مجود در بازار تبدیل شود.

ویژگی سوهان برقی میکرو ان ایکس

دستگاه سوهان برقی میکرو ان ایکس ساخت کشور کره جنوبی بوده و از کیفیت و امکانات بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه، دسته‌ی سبک آن با وزن 150 گرم است. این ویژگی باعث شده است تا هنگام کار کردن با این دستگاه دست شما خسته نشود.

دستگاه سوهان برقی میکروانیکس دارای یک پدال گازی با سایز بزرگ است. برای کار با این پدال کافی است که همانند گاز یک اتومبیل پدال را فشار دهید. هرچقدر فشار این پدال بیشتر باشد، دور موتور دستگاه بالاتر می‌رود.

پشت دستگاه سوهان برقی Micro NX یک سوکت برق، دکمه پاور و سکوت پدال پایی قرار دارد.

صفحه‌نمایش دیجیتالی، راست‌گرد و چپ‌گرد، باز بودن ضامن هندپیس، قطع کن اتوماتیک در حالت‌های فشار، دور موتور 35000 دور در دقیقه و ... ازجمله ویژگی‌هایی است که در سوهان برقی ناخن مدل میکرو ان ایکس وجود دارد.

نتیجه‌گیری نهایی

کیفیت و امکانات موجود در دستگاه سوهان برقی ناخن میکرو ان ایکس در کنار قیمت مناسب ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد. این دستگاه برای کسانی که به دنبال کاشت ناخن حرفه‌ای هستید، بسیار مناسب است.

خرید آنلاین این محصول در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم‌شده است.

مــزایا
مــعایب