دستگاه سوهان برقی ناخن سفید 505B انیکسینگ

3,300,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه سوهان برقی ناخن 505B انیکسینگ دارای دور موتور 35000، دسته آرایشی سبک، سری‌های متفاوت، صفحه‌نمایش دیجیتالی، حالت چرخشی، کنترل سرعت دستی، پدال سرعتی و ... است.

دستگاه سوهان برقی ناخن 505B انیکسینگ

خرید یک سوهان برقی باکیفیت به شما کمک می‌کند تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، ناخن‌ها را به بهترین حالت، شکل دهید. یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار دستگاه سوهان برقی ناخن 505B انیکسینگ است. این سوهان برقی کره‌ای به دلیل ویژگی‌های منحصربه‎فرد به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل‌شده است.

ویژگی سوهان برقی AnyXing

در جلوی دستگاه سوهان برقی انیکسینگ یک دیمر مشاهده می‌کنید. به کمک این قطعه می‌توانید سرعت دستگاه را کنترل کنید. این دستگاه قادر است تا با دور موتور 35000 دور در دقیقه کار کند. به‌طوری‌که در بالاترین دور چرخش موتور هیچ‌گونه لرزشی احساس نخواهید کرد. چراکه این محصول به‌صورت ضد لرزش طراحی‌شده است.

دسته سوهان برقی مدل کره‌ای AnyXing دارای وزن 170 گرمی است. وزن سبک این دسته به شما کمک می‌کند تا در کارکردهای طولانی احساس خستگی نکنید.

برای تغییر حالت چرخشی چپ‌گرد و راست‌گرد می‌توانید دکمه مربوط به آن را در جلوی دستگاه فشار دهید تا عمل تغییر جهت گردش سوهان برای شما انجام شود.

به کمک پدال سرعتی مگنتی می‌توانید دستگاه را قطع و یا وصل کنید. برای این منظور زمانی که سوهان برقی در حالت خاموش قرار دارد، می‌توانید توسط این پدال، دستگاه را کنترل کنید.

سیستم محافظ دستگاه Overload، هندپیس مدل NX100C، سیستم کروز کنترل  و صفحه‌نمایش دیجیتالی ازجمله ویژگی‌های سوهان برقی مدل 505B انیکسینگ است که به مزایای آن افزوده است.

نتیجه‌گیری نهایی

بدون داشتن یک دستگاه سوهان برقی باکیفیت نمی‌توانید کارهای مربوط به زیبایی ناخن مانند پدیکور، مانیکور و کاشت ناخن را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهید. برای این منظور ما به شما خرید سوهان برقی 505B انیکسینگ را پیشنهاد می‌دهیم.

در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش انجام دهید. خرید این محصول در سه رنگ مشکی، صورتی و عاجی برای شما فراهم‌شده است.

 

 

مــزایا
مــعایب