فرمر ناخن طرح طلایی

140,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فرمر ناخن یک جایگزین مناسب برای تیپ ناخن است. به کمک این وسیله می‌توانید یک کاشت منحصر به فردی را تجربه کنید.

فرمر ناخن

کاشت و طراحی ناخن از جمله کارهای زیبایی است که طرفداران بسیار زیادی در بین خانم‌ها دارد. یکی از روش‌های کاشت ناخن، کاشت ناخن با فرمر است. فرمر ناخن در کاشت ناخن با آکریلیک (پودر) و کاشت ناخن با ژل کاربرد دارد.

زمانی که شما از فرمر استفاده می‌کنید در واقع قد ناخن خود را با آن بلند خواهید کرد؛ بنابراین اگر قصد دارید تا کاشت ناخن را به صورت حرفه‌ای و بهتر انجام دهید، کاشت ناخن با فرمر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی فرمر ناخن

یکی از وسایل مهم برای کاشت ناخن، فرمر کاشت ناخن است. این وسیله‌ی فلزی یا پلاستیکی بر روی ناخن نصب می‌شود و به کمک درجه‌بندی‌های متفاوتی که بر روی آن وجود دارد، می‌توانید مواد کاشت ناخن را بر روی ناخن خود قرار دهید. همچنین به کمک این وسیله می‌توانید اندازه‌‌های دلخواه و حالت‌های مختلف نیز به وجود آورید.

فرمرها انواع مختلفی مانند پلاستیکی و فلزی داشته و در بازار به فروش می‌رسد. از جمله ویژگی‌های فرمر ناخن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده برای تمامی ناخن‌ها: کاشت ناخن با فرمر بر خلاف تیپ برای تمام ناخن‌های نرمال و مشکل‌دار قابل استفاده است؛ بنابراین اگر ناخن‌های شما دارای مشکلاتی مانند بیس کوتاه، فرم بد شکل، شکسته، آسیب‌دیده و ... است، فرمر کاشت ناخن می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب باشد.
  • عملکرد بهتر: با استفاده از فرمر کاشت، کار طراحی ناخن شما کوتاه‌تر شده و دست شما را جهت کاشت بهتر، بازتر خواهد گذاشت.
  • کیفیت بالاتر: به دلیل ظرافت بیشتر، کیفیت بالاتر و قابل استفاده برای تمامی ناخن، این وسیله به نسبت تیپ طرفداران زیادی دارد.

اگر انتظار نتیجه‌ی عالی از کاشت ناخن خود را دارید، فرمر ناخن را امتحان کنید. تجربه خرید آنلاین با تضمین اصالت کالا و صحت محصول را با فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امتحان کنید.

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

  • بافر ناخن

    بافر ناخن


    بافر ناخن یک ابزار مناسب برای سوهان کشیدن، فرم...

  • گوشه گیر ناخن

    گوشه گیر ناخن


    گوشه گیر ناخن یک قیچی مخصوص جهت جدا کردن...

  • گوده ناخن

    گوده ناخن


    گوده ناخن یک ابزار مناسب برای ترکیب پودر کاشت و...