گوده شیشه ایی در دار دیاموند

15,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

گوده‌ شیشه‌ای دردار دیاموند، ظرفی مناسب برای قرار دادن پودرهای کاشت ناخن می‌باشد. این گوده قابل شستشو بوده و کوچک می‌باشد.

گوده شیشه‌ای دردار دیاموند

یکی از کارهایی که خانم‌ها به آن علاقه‌مند هستند، کاشت ناخن می‌باشد. کاشت پودری و کاشت ژل دو نوع مختلف از کاشت ناخن است.

یکی از وسایل و تجهیزات ضروری برای کاشت ناخن پودری، ظرفی به نام گوده کاشت ناخن می‌باشد. به این دلیل که برای کاشت ناخن پودری، نیاز به پودر آکریلیک و لیکوئید دارید که باید مقدار مصرفی مورد نیاز خود را درون ظرفی قرار دهید.

ازآنجایی‌که در کاشت ناخن، بهداشت اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین بهتر است که مواد مورد نیاز کاشت را در ظروفی بهداشتی قرار دهید تا دچار بیماری‌های پوستی نشوید. از طرفی دیگر لیکوئید یک ماده‌ی فرار است و اگر در معرض هوای آزاد قرار گیرد به‌سرعت تبخیر می‌شود؛ بنابراین نیاز است تا این ماده را در ظرف مخصوصی قرار دهید.

یکی از ظروفی که برای قرار دادن پودر آکریلیک یا لیکوئید وجود دارد ظرفی به نام گوده است. این ظرف در دو نوع پلاستیکی و شیشه‌ای در بازار موجود می‌باشد.

اگر شما هم برای کاشت ناخن نیاز به ظرف گوده دارید، گوده‌ی شیشه‌ای شرکت دیاموند را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

گوده‌ی شیشه‌ای شرکت دیاموند، به‌صورت دردار طراحی‌شده است و قابل شستشو می‌باشد. همچنین کیفیت شیشه‌ی گوده‌ی دیاموند بسیار بالاست و مواد لیکوئید به آن آسیب نمی‌زند.

گوده‌ی شیشه‌ای دردار دیاموند، بسیار کوچک است و فضای زیادی از میز کار شمارا اشغال نمی‌کند.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی گوده‌ی شیشه‌ای دردار دیاموند می‌توانید از فروشگاه بیوتی کالا اقدام به سفارش نمایید. کیفیت و زیبایی در کنار قیمت مناسب شمارا از خرید این محصول پشیمان نمی‌کند.

مــزایا
مــعایب