برچسب فرنچ ناخن

30,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

برچسب فرنچ ناخن یک روش مناسب برای کسانی است که می‌خواهند در خانه و بدون ابزار خاصی کار فرنچ ناخن را انجام دهند.

برچسب فرنچ ناخن

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال زیبایی ناخن‌های خود هستید، فرنچ ناخن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این روش جزو یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مدل‌های طراحی ناخن است. برای انجام فرنچ ناخن، روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید به کمک برچسب فرنچ ناخن این کار را به سادگی و در خانه نیز انجام دهید.

اگر می‌خواهید که در خانه و بدون دردسر کار طراحی ناخن‌های خود را انجام دهید، برچسب فرنچ را امتحان کنید.

ویژگی برچسب فرنچ ناخن

یکی از محبوب‌ترین روش‌های مانیکور، استفاده از فرنچ ناخن است. فرنچ ناخن برای ناخن‌ های کوتاه، بلند و متوسط قابل استفاده است. در این روش نوک ناخن‌ها معمولا به رنگ سفید بوده و بقیه قسمت‌های ناخن به رنگ گوشتی، بژ و ... است. ظرافت و تمیزی فرنچ ناخن باعث می‌شود تا ناخن‌های شما زیباتر به نظر برسد. اگر شما هم به فرنچ ناخن علاقه دارید، استفاده از برچسب فرنچ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برچسب فرنچ ناخن دارای طرح‌های مختلفی است؛ بنابراین تمام افراد مبتدی می‌توانند در خانه و بدون نیاز به هیچ ابزاری مخصوصی، ناخن‌های خود را به کمک برچسب فرنچ زیبا کنند.

برای استفاده از فرنچ ناخن، ابتدا لازم است تا ناخن‌های خود را سوهان کشی و مرتب کنید. سپس یک لاک مناسب را به عنوان یک لاک پایه به ناخن‌های خود بزنید. کمی صبر کنید تا لاک زمینه به خوبی خشک شود.

حال می‌توانید برچسب فرنچ را بر روی ناخن‌های خود بچسبانید. سپس می‌توانید رنگ لاک دیگری را بر روی آن بزنید. کمی صبر کنید تا لاک دوم خشک شود. بعد از خشک شدن لاک دوم می‌توانید برچسب را از روی ناخن خود بردارید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید برچسب فرنچ ناخن را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است.

  • فرنچ ناخن
  • محصول ناخن
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: