دستگاه سوهان برقی ناخن 300S انیکسینگ AnyXing

7,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

دستگاه سوهان برقی ناخن 300S انیکسینگ دارای دور موتور 35000، دسته آرایشی سبک، سری‌های متفاوت، صفحه‌نمایش دیجیتالی، حالت چرخشی، کنترل سرعت دستی، پدال سرعتی و ... است.

دستگاه سوهان برقی ناخن 300S انیکسینگ

داشتن ناخن‌های زیبا یکی از دغدغه‌های خانم‌ها است. برای این منظور بسیاری از خانم‌ها برای آرایش و رسیدگی به ناخن‌های خود به آرایشگاه مراجعه می‌کنند. اگر شما هم سالن زیبایی دارید و کارهای مربوط به پدیکور، مانیکور و کاشت ناخن را انجام می‌دهید، خرید دستگاه سوهان برقی ناخن 300S انیکسینگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

به کمک این دستگاه می‌توانید ناخن‌ها را با سرعت بسیار بالا سوهان کشیده و ناهمواری‌های آن را رفع نمایید.

ویژگی سوهان برقی ناخن AnyXing

حداکثر دور موتور سوهان برقی انیکسینگ 35000 دور در دقیقه است. شما می‌توانید این سرعت را به کمک دیمر موجود بر روی دستگاه به‌صورت دستی کم‌وزیاد کنید. درصورتی‌که دستگاه را در دور بالای آن بگذارید، هیچ‌گونه لرزش را حس نخواهید کرد. چراکه این محصول به‌صورت ضد لرزش طراحی‌شده است.

بر روی دستگاه سوهان برقی 300S AnyXing دکمه جهت تغییر جهت گردش سوهان وجود دارد؛ بنابراین شما می‌توانید این سوهان را به‌صورت چپ‌گرد و یا راست‌گرد تنظیم نمایید.

به کمک دکمه خاموش و روشن موجود بر روی دستگاه می‌توانید سوهان برقی را راه‌اندازی کنید. علاوه بر این اگر دستگاه در حالت خاموش باشد، به کمک پدال سرعتی مگنتی می‌توانید دستگاه را به‌خوبی کنترل کنید.

وزن 170 گرمی دسته‌ی سوهان برقی مدل انیکسینگ کار را برای شما راحت‌تر کرده است. چراکه وزن سبک این دسته، دست شمارا هنگام کار خسته نخواهد کرد.

مشکی، صورتی و خاکستری، رنگ‌های موجود برای سوهان برقی 300S انیکسینگ است. شما می‌توانید رنگ مورد دلخواه خود را با توجه به سایر دستگاه‌های موجود در آرایشگاه خود انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت سوهان برقی کره‌ای انیکسینگ می‌توان به صفحه‌نمایش دیجیتالی، سیستم کروز کنترل، سیستم محافظ دستگاه Overload و هندپیس مدل NX100C اشاره کرد.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر به دنبال ابزاری هستید که خدمات ناخن را برای شما آسان‌تر کند و سرعت شمارا بالا ببرد، دستگاه سوهان برقی ناخن 300S انیکسینگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید و از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله آن بهره‌مند شوید.

  • دور موتور 35000 دور دارای صفحه نمایش دیجیتال باز بودن ضامن هندیس دارای کروز کنترل روی پدال گازی دارای قابلیت چپگرد و راست گرد کنترل کننده پای به صورت گازی دارای قطع کن اتوماتیک
مــزایا
مــعایب