دستگاه سوهان برقی استرانگ 209 کره ای

4,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه سوهان برقی استرانگ 209

این روزها به دلایل مختلفی که بین بانوان رایج شده است، کارهای مختلفی جهت زیباسازی بیشتر ناخن‌ها انجام می‌شود و یکی از آن‌ها هم، کاشت ناخن می‌باشد. کاشت ناخن مراحل مختلفی دارد و هر مرحله از آن‌ها نیاز به ابزار مناسب خودش را دارد.

یکی از ابزارهایی که در کاشت ناخن به کار می‌رود، دستگاه سوهان برقی می‌باشد که در برندهای متفاوت و با مشخصات مختلف موجود است.

استرانگ (Strong)، نام شرکتی است که در زمینه تولید تجهیزات و لوازم الکتریکی فعالیت خود را از سال 2004 شروع کرده است. دستگاه سوهان برقی هم یکی از تولیداتی است که، استرانگ هم به تولید آن می‌پردازد.

دستگاه سوهان برقی استرانگ 209، برای صاف کردن ناهمواری‌های سطح ناخن و سوهان کشیدن کاربرد دارد. افرادی که کار کاشت ناخن را انجام می‌دهند، لازم است که دستگاه سوهان برقی ناخن را داشته باشند.

دستگاه سوهان برقی ناخن استرانگ 209، محصولی از کشور کره است که ابعاد 129 در 26.8 میلی‌متر دارد. دارای پدال گازی باقابلیت تنظیم سرعت گردش توسط پدال و قدرت موتور 35000 دور در دقیقه می‌باشد و قابلیت کارکرده به‌صورت دستی را هم دارد.

دستگاه استرانگ 209، در دسته لوازم‌آرایشی سبک قرار می‌گیرد و قابلیت گردش‌به‌راست و چپ را هم دارد. علاوه بر این دارای کلید روشن/خاموش و قابلیت تعویض آسان سوهان را نیز می‌باشد.

برق ورودی دستگاه سوهان برقی 209 استرانگ، 220 ولت و خروجی آن 32 ولت با جریان 2 آمپری می‌باشد. فرکانس دستگاه هم در محدوده 50 تا 60 هرتز می‌باشد.

دستگاه سوهان برقی Strong 209، در دورنگ سفید و صورتی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

 

  • قابلیت گردش راست و چپ دارای کلید روشن و خاموش دور موتور بالای 30000 دور ترانس با قدرت بالای 35000 دور دسته سبک با وزن معادل 160 گرم
مــزایا
مــعایب