دستگاه کاشت ناخن mercedes2000

1,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه کاشت ناخن مرسدس 2000 دارای دور موتور 20000، دسته آرایشی سبک، سری‌های متفاوت و ... است.

دستگاه ناخن مرسدس 2000

ممکن است شما هم هنگام خرید دستگاه سوهان برقی دچار سردرگمی شوید. چراکه تنوع این محصول در بازار زیاد است؛ اما بهتر است هنگام خرید به برخی از ویژگی‌ها ازجمله سری مته، قدرت موتور، نوع استفاده از آن و ... توجه کنید. یکی از بهترین دستگاه‌های سوهان برقی موجود در بازار دستگاه ناخن مرسدس 2000 است.

 

این دستگاه یکی از ابزارهای ضروری جهت کاشت ناخن به شمار می‌آید؛ بنابراین می‌توانید به کمک آن ناخن‌های مشتری را سوهان بکشید و یا ناهمواری‌های آن را رفع نمایید.

ویژگی دستگاه سوهان برقی مرسدس مدل 2000

دستگاه سوهان برقی مرسدس مدل 2000 هم برای مصارف حرفه‌ای و سالنی و هم برای کاربرد خانگی بسیار مناسب است.

قلم این سوهان برقی بسیار سبک است؛ بنابراین هنگام کار با آن دست شما خسته نخواهد شد. همچنین این قلم در دورهای بالا کمتر داغ می‌کند. این ویژگی باعث شده است تا به مزایای این محصول اضافه شود.

مدل 2000 دستگاه ناخن برند مرسدس بدون پدال پا کار می‌کند؛ بنابراین می‌توانید فقط به‌صورت دستی آن را تنظیم و یا کنترل نمایید. این دستگاه برای تغییر جهت چرخش سوهان دارای کلیدهای مجزایی است. همچنین این دستگاه دارای یک پایه است که نگه‌داشتن قلم سوهان را برای شما راحت‌تر کرده است.

ست سوهان دستگاه سوهان برقی مرسدس کامل است؛ بنابراین دیگر نیازی به خرید سر سوهان اضافی نخواهید داشت.

توان این دستگاه 12 وات با ولتاژ ورودی 220 تا 240 وات است. همچنین دور موتور این سوهان برقی 20000 دور در دقیقه می‌باشد.

نتیجه‌گیری نهایی

به کمک دستگاه ناخن مرسدس 2000 و سر سوهان‌های مختلف آن می‌توانید کارهای مربوط به پدیکور، مانیکور و کاشت ناخن را به‌راحتی انجام دهید.

اگر شما هم قصد خرید آنلاین این محصول را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اعتماد کنید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این محصول را در نهایت سلامت در محل مورد نظر دریافت خواهید کرد.

مــزایا
مــعایب