سوهان برقی نوبار قرمز

429,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه سوهان برقی نوبار با سر سوهان‌های مختلف یک محصول مناسب برای ناخن کاران جهت مانیکور، پدیکور و کاشت ناخن است.

دستگاه سوهان برقی نوبار قرمز

ناخن‌های مرتب و زیبا، تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی دست‌ها می‌گذارد. برای اینکه ناخن‌های زیبایی داشته باشید و یا به آنها مدل بدهید، نیاز به ابزارهای مخصوصی دارید. یکی از راحت‌ترین ابزارها، دستگاه سوهان برقی است. دستگاه سوهان برقی نوبار قرمز یک وسیله‌ی با کیفیت برای کسانی است که آرزوی داشتن ناخنی زیبا را دارند.

به کمک این دستگاه می‌توانید با سرعت و راحتی بیشتر، سوهان کشیدن را بر روی ناخن‌های خود اجرا کنید.

ویژگی سوهان برقی نوبار قرمز

سوهان برقی انواع مختلفی دارد. برخی از این دستگاه‌ها برای مصارف خانگی مناسب بوده و برخی دیگر از آن برای انجام کارهای حرفه‌ای در سالن‌های زیبایی و ناخن کارهای ماهر قابل استفاده است.

سوهان برقی نوبار قرمز یک مدل حرفه‌ای است. این دستگاه دارای سرهای متعدد بوده که برای مانیکور، پدیکور و سوهان کشیدن بسیار مناسب است. به کمک این دستگاه می‌توانید سطح ناخن‌های خود را صاف و یا مدل دار کنید.

بر روی این دستگاه درجه‌های متفاوتی وجود دارد که کار شما را برای کارهای سنگین و سبک راحت کرده است. دسته‌ی این سوهان برقی بسیار سبک و ظریف بوده و مانع از خسته شدن دست شما در حین کار می‌شود.

دستگاه سوهان برقی نوبار با دارا بودن سری‌های مختلف از جمله سر سوهان کوچک، سر سوهان بزرگ، سر سوهان متوسط، سر سوهان مخروطی، سر سوهان گرد، سر سوهان شنی و سر سوهان برای ناخن‌های طبیعی نیاز شما را جهت خرید مجدد سر سوهان برطرف خواهد کرد.

برای خرید آنلاین دستگاه سوهان برقی نوبار قرمز سری به فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا بزنید.

 

مــزایا
مــعایب