دستگاه کاشت ناخن mighty

7,150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

دستگاه سوهان برقی ناخن Marathon Mighty

کمپانی ماراتن (Marathon)، یکی از شرکت‌های معتبر و نام‌آشنای کره جنوبی می‌باشد که تجهیزات و لوازم برقی را با دوام بسیار بالا و کیفیت مطلوب تولید می‌کند. محصولات ماراتن، تنوع زیادی در شکل ظاهری، رنگ، مدل، قدرت موتور و سایر مشخصات دارند.

در بین تولیدات مختلف ماراتن، دستگاه سوهان برقی ناخن هم هست که برای ترمیم و زیباسازی و مختص کاشت ناخن مورداستفاده قرار می‌گیرد.

یکی از مدل‌های تولیدی دستگاه‌های سوهان برقی ناخن ماراتن، مدل مایتی با نام لاتین Marathon Mighty می‌باشد که در دسته محصولات آرایشی و سبک‌وزن قرار می‌گیرد.

سوهان برقی ناخن مایتی ماراتن را برای صاف و یکدست کردن ناهمواری‌های روی ناخن و سوهان کشیدن آن می‌توان مورداستفاده قرار داد که لازمه‌ی عمل کاشت ناخن می‌باشد.

دستگاه سوهان برقی ناخن مایتی ماراتن، دارای موتوری با قدرت 30000 دور در دقیقه می‌باشد. برای نگهداری و قرار دادن دسته 160 گرمی سبک سوهان برقی ناخن هم، ابزاری همراه آن با این کاربری وجود دارد.

یک پدال و قابلیت چپ‌گرد و راست‌گرد هم در دستگاه برقی کاشت ناخن ماراتن مایتی تعبیه‌شده است.

دکمه‌ی کنترل چرخش و سرعت در قسمت جلویی سوهان ناخن برقی mighty ماراتن دیده می‌شود.

دستگاه کاشت ناخن ماراتن کره‌ای مایتی را می‌توانید با تنوع رنگی زیبا و جذاب تهیه کنید.

 

  • قدرتمند، ساده، کارآمد و بادوام دارای قلم سبک با وزن 130 گرم دارای قلم همرنگ با دستگاه سرعت 0 تا 30000 دور در دقیقه دارای بلبرینگ مخصوص دور بالا دارای پدال روشن و خاموش دارای محل نگهداری قلم
مــزایا
مــعایب