دستگاه سوهان برقی combi 24 کره‌ای

7,650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه سوهان برقی ناخن ماراتن کمبی MARATHON COMBI 24

کمپانی ماراتن از کشور کره جنوبی که در زمینه تولید و عرضه تجهیزات و لوازم برقی فعالیت می‌کند، در قسمتی از تولیدات خود دستگاه‌های سوهان برقی ناخن را هم در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

دستگاه کاشت ناخن کمبی 24 ماراتن یا دستگاه سوهان برقی ناخن ماراتن combi24، هم یکی از تولیدات MATATHON می‌باشد که در سالن های زیبایی و مخصوص کاشت ناخن، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه سوهان برقی ناخن ماراتن کمبی 24، را می‌توان برای رفع ناهمواری‌های سطح ناخن، صاف کردن و سوهان کشیدن ناخن مورداستفاده قرار داد.

یک دسته یا هندپیس سبک‌وزن 160 گرمی آرایشی و یک دسته لابراتوری در دستگاه سوهان برقی combi 24 کره‌ای وجود دارد که نوع سبک آن، مناسب برای ناخن کاران می‌باشد و طراحی آن، ارگونومیک است که در طولانی‌مدت، موجب آزار و آسیب رساندن به دست نمی‌شود.

قدرت موتور دستگاه سوهان برقی ماراتن کمبی 24، دارای سرعت 30000 دور در دقیقه می‌باشد. طراحی این دستگاه به‌گونه‌ای است که هنگام استفاده هیچ‌گونه صدا و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند و آرام است.

یک بلبرینگ مخصوص دور بالا، پدال روشن و خاموش و قابلیت چپ‌گرد و راست‌گرد در دستگاه سوهان برقی ناخن کمبی 24 ماراتن وجود دارد.

دکمه‌ی کنترل چرخش و سرعت در قسمت جلویی دستگاه کاشت ناخن کمبی 24 ماراتن و دکمه روشن و خاموش و سوکت اتصال هم در قسمت جانبی این دستگاه دیده می‌شود.

دستگاه کاشت ناخن ماراتن کمبی 24 کره‌ای را می‌توانید در رنگ‌های زیبای مشکی و نقره‌ای تهیه کنید.

 

  • زیبا، ساده،کارآمد و بادوام بی صدا و آرام طراحی ارگونومیک قلم دارای قلم سبک با وزن 120 گرم دارای قلم همرنگ با دستگاه سرعت 0 تا 30000 دور در دقیقه دارای بلبرینگ مخصوص دور بالا دارای پدال روشن و خاموش
مــزایا
مــعایب