دستگاه کاشت ناخن و مو New N2

1,100,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه کاشت ناخن new N2 دارای دور موتور 35000، دسته آرایشی سبک، پدال تنظیم سرعت، سری‌های متفاوت و ... است.

دستگاه کاشت ناخن new N2

یکی از وسایل ضروری برای کاشت ناخن، دستگاه سوهان برقی است. به کمک این دستگاه می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی فرم ناخن‌های خود را اصلاح کنید تا به حالت ایده آل برسد. دستگاه کاشت ناخن و مو new N2 یکی از ابزارهای اصلی کاشت ناخن است. این دستگاه شامل یک قلم و مته برقی بوده که از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. به کمک این ابزارها می‌توانید ناخن خود را سوهان کشیده و یا ناهمواری‌های آن را صاف کنید.

ویژگی دستگاه کاشت ناخن و مو

دستگاه کاشت ناخن و مو مدل New N2 یکی از ابزارهای اصلی کاشت ناخن به شمار می‌آید. قدرت موتور دستگاه کاشت ناخن، 35000 دور در دقیقه است. همین ویژگی بر روی قدرت و کیفیت این دستگاه تأثیر گذاشته است.

سیستم چپ‌گرد و راست‌گرد و سیستم محافظ دستگاه ازجمله ویژگی‌های مثبت دستگاه کاشت ناخن و مو برند New N2 است. همچنین این دستگاه دارای یک پدال جهت کنترل سرعت است.

به کمک این دستگاه و سری‌های متفاوت آن می‌توانید کاشت ناخن حرفه‌ای را در آرایشگاه خود انجام دهید.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر به دنبال یک سوهان برقی باکیفیت و باقدرت می‌گردید، دستگاه کاشت ناخن و مو New N2 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید خرید آنلاین این محصول را با یک سال گارانتی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این محصول را با تضمین اصالت کالا در محل مورد نظر دریافت خواهید کرد.

 

مــزایا
مــعایب