سوهان برقی استرانگ 204 کره‌ای

4,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه سوهان برقی استرانگ 204

دختران و بانوان امروزی گاهی به خاطر رشد نکردن ناخن‌هایشان و گاهی به دلیل علاقه‌ای که به زیبایی خود دارند و اهمیتی که به هنرهای جدید و مدرن دارند، دوست دارند تا ناخن‌های جدیدی داشته باشند و برای این افراد کاشت ناخن انجام می‌شود.

در سالن‌های آرایش یا در خانه می‌توانید از ابزار مناسب برای کاشت ناخن استفاده کنید که یکی از این ابزار، دستگاه سوهان ناخن برقی می‌باشد.

شرکت خوش‌نام و معتبر کره‌ای استرانگ (Strong)، در بخشی از تولیدات خود، دستگاه‌های سوهان برقی ناخن را هم ارائه می‌کند.

یکی از محصولات استرانگ، دستگاه سوهان برقی ناخن استرانگ 204 می‌باشد که از ابزار کاشت ناخن و وقتی استفاده می‌شود که بخواهید ناخن را سوهان بکشید یا ناهمواری‌های روی آن را صاف کنید.

دستگاه سوهان برقی ناخن استرانگ 204، دارای سه‌تکه شامل خود دستگاه، دسته آن و یک پدال می‌باشد که دسته یا هندپیس در دورنگ مشکی و زرشکی وجود دارد. وزن دسته، حدود 205 گرم است که از جنس پلاستیک فشرده بوده و برای کسی که بخواهد در مدت طولانی از آن استفاده کند، ممکن است آزاردهنده و خسته‌کننده باشد.

قدرت موتور سوهان برقی ناخن 204 استرانگ، 35000 دور در دقیقه می‌باشد که در قسمت جلویی خود چراغ روشن / خاموش و یک چراغ LED برای نمایش وضعیت دستگاه وجود دارد. دکمه چپ‌گرد وراست گرد و سوکت اتصال دسته به دستگاه هم در قسمت زیری جلوی دستگاه دیده می‌شود. قسمت پشتی دستگاه هم جایی برای اتصال پدال به دستگاه دارد.

  • 205 گرم
  • دستگاه سوهان ناخن برقی
  • دکمه چپ‌گرد وراست گرد
  • دور موتور 35000 دور وزن دسته 160 گرم دارای دسته آرایشی سبک ترانس قدرت بالای 35000 دور
  • سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب