روغن پاک کننده با عصاره جوانه گندم و گل بابونه

  • 500 میلی‌لیتر
  • 220میلی‌لیتر

42,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

روغن پاک‌کننده با عصاره جوانه گندم و گل بابونه دیپیلیو

وقتی از روش موم برای اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد روی پوست بدن خود استفاده می‌کنید، امکان دارد که بعد از استفاده از موم، مقداری از مواد موم یا آثاری از آن روی پوست باقی‌مانده باشد که به‌راحتی قابلیت پاک شدن ندارد و از بین نمی‌رود. برای این منظور و جهت آسان شدن پاک‌سازی مواد موم از روی پوست نیز محصولاتی از سوی شرکت‌های مختلف مربوط به اپیلاسیون، تولید و عرضه‌شده است که یکی از آن‌ها، با نام روغن پاک‌کننده با عصاره جوانه گندم و گل بابونه دیپیلیو می‌باشد.

دیپیلیو (Depilève)، یک برند معتبر و مشهور اسپانیایی در تولید و ارائه محصولات مربوط به اپیلاسیون می‌باشد که از بهترین مواد در ترکیبات تولیداتش استفاده می‌کند تا رضایت مصرف‌کنندگان را برای همیشه باری خود حفظ کند.

مهم‌ترین کاری که روغن اپیلاسیون عصاره جوانه گندم و گل بابونه دیپیلیو می‌کند، این است که مواد و اثر باقی‌مانده موم روی پوست را به‌راحتی پاک می‌کند.

در ترکیب این روغن اپیلاسیون دیپیلیو، از دو عصاره مفید جوانه گندم و گل بابونه برای بهبود و تقویت پوست استفاده‌شده است.

عصاره جوانه گندم، حاوی مقدار زیادی ویتامین E و C و خاصیت آنتی‌اکسیدانی می‌باشد که هر دو برای پوست بسیار مفید هستند و می‌توان گفت استفاده از روغن بعد از اپیلاسیون جوانه گندم و بابونه Depilève، علاوه بر حذف آثار موم و وکس، موجب محو و از بین ببردن لک، آثار جوش و آکنه، جلوگیری از بروز چین‌وچروک، رفع خشکی پوست و درنتیجه نرم‌تر شدن و افزایش لطافت پوست می‌شود.

اثر فوق‌العاده روغن تمیزکننده موم دیپیلیو باوجود عصاره بابونه، بسیار بیشتر و بهتر می‌شود، چون بابونه باعث جلوگیری از پیری پوست، افزایش نرمی آن و شادابی و طراوتش می‌شود.

روغن جوانه گندم و گل بابونه بعد از اپیلاسیون دیپیلیو در ظرفیت‌های 500 و 220 میلی‌لیتری ارائه‌شده است و برای استفاده از آن، کافی است فقط چند قطره از آن را در محلی از پوست که از موم استفاده نموده‌اید، بریزید و کم‌کم ماساژ دهید تا به‌صورت کامل جذب پوست شود و شاهد اثر فوق‌العاده آن همراه با نرمی و درخشندگی پوستتان باشید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی روغن اپیلاسیون عصاره جوانه گندم و گل بابونه دیپیلیو را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

  • دیپیلیو
  • اپلاسیون
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب