ژل قبل از اپیلاسیون با عصاره نعنا و فندق دیپیلیو

60,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ژل قبل از اپیلاسیون نعنا و فندق دیپیلیو

اسپانیا در تولید محصولات و لوازم‌آرایشی و بهداشتی به‌ویژه تولید محصولات اپیلاسیون در بین مصرف‌کنندگان، شهرت خاص خود را دارد. یکی از کارخانه‌های موجود در اسپانیا با نام Depilève نیز، در زمینه تولید محصولات مرتبط با اپیلاسیون فعالیت خود را تحت برندی به نام دیپیلیو، ارائه می‌کند و در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارد.

دیپیلیو از بهترین مواد در ترکیب تمام محصولات خود بهره می‌برد و ازنظر کیفیت و مرغوب بودن تولیداتش، توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند.

یکی از محصولات مراقبتی قبل از اپیلاسیون، ژل‌ مخصوص اپیلاسیون می‌باشد که در بین محصولات تولیدی دیپیلیو هم وجود دارد.

ژل اپیلاسیون نعنا و فندق دیپیلیو، یکی از محصولات مراقبتی جهت پاک‌سازی پوست از چربی‌ها، مواد آرایشی و ... می‌باشد که قبل از عمل اپیلاسیون برای دریافت نتیجه بهتر در عمل موزدایی استفاده می‌شود.

روغن فندق موجود در ترکیب ژل قبل از اپیلاسیون نعنا و فندق دیپیلیو، خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و باعث از بین رفتن آثار جوش، پاک‌سازی و لایه‌برداری پوست می‌شود. علاوه بر این وجود ویتامین‌های A، C و E در فندق هم باعث می‌شود تا آب و رطوبت موردنیاز پوست تأمین شود و از خشکی آن جلوگیری کند، ضمن این‌که موجب جوان‌سازی و کاهش چین‌وچروک نیز می‌شود.

منتول ماده‌ای است که از روغن نعنا استخراج می‌شود و در لوسیون فندق و نعناع اپیلاسیون دیپیلیو هم استفاده‌شده است که اثر فوق‌العاده‌ای در پاک‌سازی و لایه‌برداری پوست دارد.

برای استفاده از ژل اپیلاسیون دیپیلیو، کافی است تکه‌ای یک پنبه را به این ماده آغشته کنید و در محلی که قرار است عمل اپیلاسیون انجام شود، بکشید. وقتی‌که خشک شد، می‌توانید از موم یا وکس جهت اپیلاسیون بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی ژل اپیلاسیون نعنا و فندق دیپیلیو را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.


مجوز بهداشت :1325469852103621

  • 200 میل
  • دیپیلیو
  • اپلاسیون
  • ضد حساسیت
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب