موم خشابی دیپیلیو

  • زیتون
  • عسل
  • آلوورا
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

18,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موم خشابی دیپیلیو

دیپیلیو با نام لاتین و برند Depilève در زمینه محصولات موزدایی شامل وکس، موم، پارافین و انواع کرم‌ها قبل و بعد از استفاده فعالیت می‌کند و یک برند جهانی معتبر جهت ارائه خدمات بهینه در این زمینه می‌باشد.

انواع مختلف موم‌ها به لحاظ مواد تشکیل‌دهنده، کیفیت، مدل استفاده، شکل ظاهری و طرح و رنگ از سوی دیپیلیو تولیدشده است و Depilève مدعی است که یکی از ویژگی‌های ممتازی که در زمینه تولید موم‌ها دارد، فرآیند دقیق انتخاب رزین‌ها یا مواد اصلی تولید موم به دلیل جذابیت فوق‌العاده، رنگ و ثباتشان می‌باشد.

موم خشابی دیپیلیو، یکی از همین انواع موم‌های تولیدشده می‌باشد که در بین آن دسته از موم‌هایی قرار می‌گیرد که از مواد خام کاملاً طبیعی در تولید این محصول استفاده‌شده است و درواقع از بهترین مواد تشکیل‌دهنده هستند و در مواد ترکیبی این محصول هیچ قندی وجود ندارد.

موم خشابی تولید از سوی Depilève برای هر نوع پوست، حتی افراد حساس نیز سازگار است و کار از بین بردن موهای زائد را از ریشه به‌صورت کامل انجام می‌دهد و چون از موادی تشکیل‌شده است که کاملاً روی پوست می‌چسبد و در حقیقت به این خاطر که قدرت چسبندگی آن زیاد است، خیلی راحت موهای زائد نرم و کوتاهی که به‌راحتی دیده نمی‌شوند را هم از ریشه و کامل از بین می‌برد و جدا می‌کند. اثر استفاده از موم خشابی دیپیلیو به مدت سه تا چهار هفته ماندگار است.

موم خشابی دیپیلیو در عصاره‌های مختلفی شامل زیتون، عسل و آلوئه ورا تولیدشده است که هرکدام از این مواد با توجه به خاصیت متنوعی که در آن‌ها وجود دارد، در کم کردن التهابات پوست بعد از به‌کارگیری موم بسیار مؤثر و مفید می‌باشد.

هرکدام از این موم‌های خشابی در عصاره‌های متنوع را می‌توانید به همراه پد بهداشتی که ویژه اپیلاسیون است، استفاده کنید.

خواص موم خشابی دیپیلیو با عصاره زیتون

ازآنجایی‌که از عصاره زیتون در این موم استفاده می‌شود، جهت نشاط و شادابی پوست، افزایش لطافت آن و حتی جهت حفظ انعطاف پوست و درنتیجه کاهش چین‌وچروک آن بسیار مؤثر است و پوست را دچار پیری زودرس نمی‌کند.

وجود ویتامین E و مواد آنتی‌اکسیدان در روغن‌زیتون این عصاره، فرآیند اکسیداسیون و رادیکال آزاد در پوست ایجاد نمی‌کند و مانع بروز سرطان پوستی هم می‌شود.

میزان چسبندگی موم خشابی عصاره زیتون نسبت به موم‌های معمولی دیگر تا 5 برابر می‌باشد و برای انواع پوست‌ها سازگاری دارد.

خواص موم خشابی دیپیلیو با عصاره عسل

اگر برای دردهای مختلفی که داشته‌اید از عسل استفاده کردید و شاهد اثر معجزه‌آسای آن بوده‌اید، باید بدانید که وجود موم زنبورعسل در موم خشابی عصاره عسل نیز در جهت کم کردن درد ناشی از استفاده از موم و اپیلاسیون فوق‌العاده است و ضمن این‌که نرمی و لطافت بیشتری به پوست می‌دهد، برای هر نوع پوست حساس و غیر حساسی هم مناسب می‌باشد.

خواص موم خشابی دیپیلیو با عصاره آلوئه ورا

کمتر کسی است که آلوئه ورا را با خاصیت‌های مختلف درمانی و بهداشتی آن مثل درمان سوختگی‌ها، عفونت‌ها و بهبود انواع زخم‌ها، نشناسد. این گیاه برگ‌های درشت، دراز و ضخیم گوشتی همراه با تیغ‌های در لبه‌های برگ شناخته‌شده است، بانام گیاه ملکه، گیاه جاودانگی و گیاه دارویی نیز در برخی نقاط شهرت دارد. آلوئه ورا مخصوص مناطق آفریقایی می‌باشد که از آن به نام زنبق بیابانی یا زنبق صحرایی هم نام می‌برند.

ویتامین‌های متنوع E، C و ویتامین‌های گروه B شامل B1 و B2 و B6 در عصاره آلوئه ورا در کنار هم باعث می‌شود تا بعد از استفاده از موم خشابی آلوئه ورا پوستی بسیار لطیف، نرم به همراه شادابی و طراوت کم‌نظیر داشته باشید.

روش استفاده از موم خشابی دیپیلیو

ابتدا این موم را در دمای بین 36 تا 38 درجه سانتی‌گراد گرم‌کنید و سپس آن را هم‌جهت با رشد مو، روی قسمتی از پوست موردنظر بکشید و در ادامه با کمک پد مخصوص اپیلاسیون کمی ماساژ داده و درنهایت با حرکتی سریع پد را در خلاف جهت رشد مو از روی پوست‌بردارید و با ماساژ دادن پوست از التهابات احتمالی بکاهید.  

  • 100 گرم
  • دیپیلیو
  • اپلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: