موم قالبی دیپیلیو

  • زیتون
  • طلایی
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

63,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موم قالبی دیپیلیو

افرادی که از موم جهت رفع و از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده می‌کنند، نام دیپیلیو را حتماً می‌شناسند، چون فعالیت Depilève شامل طراحی و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در زمینه اپیلاسیون، وکس‌ها و موم‌ها می‌شود.

موم‌هایی که تولید می‌شود در حجم، شکل‌های مختلف و در رنگ‌های متنوع با توجه به موادی که در آن به‌کاربرده می‌شود، روانه بازار می‌شود و محصولاتی که دیپیلیو تولید می‌کند، ضمن تنوعی که دارد، مناسب و سازگار با هر نوع پوستی می‌باشد.

یکی از امتیازات مهم موم‌هایی که از سوی دیپیلیو تولید می‌شود، انتخاب دقیق مواد اصلی و ترکیبی موم‌ها می‌باشد که از طریق فناوری‌های پیشرفته انجام می‌شود.

یکی از انواع این محصولات تولیدی، موم قالبی دیپیلیو، می‌باشد که در دو عصاره‌ی زیتون و طلا وجود دارد و علاوه بر این‌که با هر پوستی سازگاری دارد، کار از بین بردن موهای زائد بدن را از ریشه به‌خوبی انجام می‌دهد و به دلیل این‌که چسبندگی خوبی هم دارد، موهای کوتاه و غیرقابل‌دیدن را هم کامل از بین می‌برد. عصاره‌هایی که در تولید موم قالبی دیپیلیو استفاده‌شده‌اند، از التهابات بعدی ناشی از به‌کارگیری موم هم می‌کاهند.

خواص موم قالبی دیپیلیو با عصاره طلا

استفاده از موم قالبی با عصاره طلا، هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند، موجب جلوگیری از بروز خشکی پوست می‌شود و درنهایت پوستی شفاف و نرم را بعد از استفاده از آن خواهید داشت.

هنگام استفاده از عصاره طلای موم قالبی دیپیلیو، ریشه موهای زائد ضعیف می‌شود و علاوه بر این مانعی برای ایجاد موهای زیرپوستی نیز می‌باشد. در کنار خاصیت ایجاد شفافیت، نرمی، جلوگیری از خشکی پوست و تضعیف ریشه مو در موم قالبی عصاره طلا، ویژگی لایه‌برداری هم از نکات بسیار مهم و مفید آن است.

خواص موم قالبی دیپیلیو با عصاره زیتون

استفاده از عصاره زیتون در موم قالبی دیپیلیو، طراوت و شادابی به همراه لطافت فوق‌العاده را برای پوست به ارمغان می‌آورد و فرایند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد، ضمن این‌که در کم کردن چین‌وچروک روی پوست هم اثری بسیار خوب دارد.

 

فرآیند اکسیداسیون و ایجاد رادیکال‌های آزاد در پوست به خاطر وجود ویتامین E و مواد آنتی‌اکسیدان در روغن‌زیتون این عصاره، اتفاق نمی‌افتد و از بروز سرطان پوستی هم جلوگیری می‌شود.

میزان چسبندگی موم قالبی عصاره زیتون نسبت به موم‌های معمولی دیگر تا 5 برابر هست و برای انواع پوست‌ها سازگاری دارد.

 

روش استفاده از موم قالبی دیپیلیو

ابتدا این موم را در دمای بین 36 تا 38 درجه سانتی‌گراد گرم‌کنید و سپس با استفاده از کاردک‌های ویژه‌ای که برای این کار تعبیه‌شده است می‌توانید روی پوست خود و هم‌جهت با رشد مو، بکشید و در ادامه با کمک پد یا پارچه مخصوص اپیلاسیون کمی ماساژ داده و درنهایت با حرکتی سریع پد را در خلاف جهت رشد مو از روی پوست‌بردارید و با ماساژ دادن پوست از التهابات احتمالی بکاهید.

  • 1000 گرم
  • دیپیلیو
  • اپلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 4,000 تومان120,000 تومان
مــزایا
مــعایب