موم کنسروی دیپیلیو

  • زیتون
  • بادام
  • کاج
  • مروارید
  • لاوندر
  • پر
  • آلوورا
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

97,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موم کنسروی دیپیلیو

Depilève نام یک برند اسپانیایی معروف و معتبر است که محصولاتی را در قالب موم، وکس، اپیلاسیون و ... جهت موزدایی وارد بازار می‌کند و برای کسانی که از محصولات دیپیلیو استفاده می‌کنند، عبارت‌هایی مثل کیفیت، اعتبار و موفقیت کاملاً شناخته‌شده می‌باشد.

برای تولید موم‌ها، از ترکیبات مختلف، در شکل، رنگ و حجم‌های متنوعی استفاده می‌شود و ویژگی‌های مشترک این محصولات سازگاری آن‌ها با انواع پوست هست که ویژگی و امتیاز ارائه‌شده از سوی دیپیلیو می‌باشد.

مورد مهم دیگری که در تولید موم‌های دیپیلیو دقت می‌شود، انتخاب مواد اصلی و ترکیبات تشکیل‌دهنده آن می‌باشد که همراه با فناوری‌های پیشرفته، کنترل دقیق و در نظر گرفتن نیازهای مشتری، صورت می‌گیرد.

یکی از موم‌های تولیدی Depilève، از نوع کنسروی می‌باشد که در قالب کنسروهای 800 گرمی تولید و عرضه می‌شود.

موم‌های کنسروی دیپیلیو در عصاره‌های زیتون، بادام، آلوئه ورا، کاج، مروارید، لاوندر (اسطوخودوس)، و پر در بازار موجود است.

یک نکته مهم در مورداستفاده از موم‌های کنسروی دیپیلیو، وجود دارد و آن‌هم توجه به نوشته و برچسب روی قوطی کنسروی موم می‌باشد. اگر هر یک از موم‌ها در قسمتی از نامشان کلمه Film داشته باشند، به این معناست که می‌توانید آن موم را بدون پد و پارچه استفاده کنید و بعد از خشک شدن موم، از روی پوست بردارید.

و موم‌هایی که در نامشان، کلمه Strip دارند یا از Film در بخشی از نام خود، استفاده نکرده‌اند به همراه پد و پارچه مخصوص اپیلاسیون قابل‌استفاده هستند.

خواص موم کنسروی زیتون دیپیلیو

یکی از انواع این محصولات تولیدی موم کنسروی دیپیلیو، با عصاره زیتون هست که حس خوب نشاط و شادابی، لطافت و نرمی بسیار زیاد را برای پوست شما حاصل می‌کند و از پیری زودرس و چین‌وچروک روی پوست هم می‌کاهد.

استفاده از روغن‌زیتون در موم کنسروی عصاره زیتون دیپیلیو برای نرم نگه‌داشتن و جلوگیری از خشک شدن پوست، نیز اثری فوق‌العاده و عالی دارد. بنابراین علاوه بر این‌که از یک ماده طبیعی هم در جهت موزدایی و هم ایجاد لطافت و نرمی پوست، استفاده می‌کنید، از اثرات سوء و بد به‌کارگیری انواع مختلف لوازم‌آرایشی شیمیایی جهت نرمی پوست نیز در امان می‌مانید.

عصاره زیتون موجود در موم کنسروی دیپیلیو، مانع از ایجاد سرطان پوستی و باعث کاهش تحریک پوست بعد از استفاده از موم می‌شود.

خواص موم کنسروی کاریته دیپیلیو (موم کنسروی بادام دیپیلیو)

دیپیلیو، در موم‌های کنسروی خود، یک نوع موم دیگر با ماده خاص و مفید برای پوست تولید کرده است که با عنوان موم کنسروی کاریته یا موم کره شی (شیا) در قوطی‌های کنسروی شناخته‌شده است و بیشتر مصرف‌کنندگان، معمولاً این موم را با نام موم کنسروی بادام دیپیلیو می‌شناسند. ماده اصلی استفاده‌شده در ترکیب موم بادام کنسروی دیپیلیو، کره کاریته یا روغن شیا می‌باشد.

کره کاریتی یا روغن کاریته، خاص مناطق آفریقا می‌باشد و در مناطقی از غرب آن را با نام کره شی یا کره شیا می‌شناسند که رنگی بین زرد و سفید تا رنگ عاج دارد و برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی مورداستفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این روغن شیا، در فرمولاسیون بسیاری از لوازم‌آرایشی و بهداشتی شامل صابون، شامپو، لوسیون، کرم و ... وجود دارد.

Shea، نام یک درخت وحشی و خودرو در مناطق آفریقای جنوبی و ساوانا می‌باشد که میوه‌ای کوچک شبیه بادام دارد و حدود 40 تا 50 سال طول می‌کشد تا این درخت بالغ شود. به خاطر همین میوه بادامی‌شکل هست که موم و وکس تولیدشده از آن با نام موم بادام دیپیلیو رواج دارد. ازآنجایی‌که کره شیا یک منبع با ارزش غذایی در آفریقا هست و بسیاری از مزایای اقتصادی، بهداشتی و اجتماعی را دارد، قطع و تخریب درخت Shea در آفریقا ممنوع است.

متعادل ساختن اندازه چربی سطح پوست، خاصیت ضدالتهابی و وجود اسیدهای چرب مفید برای بهبود آسیب‌های پوستی در کره شیا باعث می‌شود تا استفاده از موم کنسروی کاریته دیپیلیو، باعث تقویت و احیای پوست و کاهش تحریک، خارش و قرمزی بعد از استفاده از موم شود.

یک ویژگی مهم دیگر کره شیا، برخورداری از خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن می‌باشد که موجب می‌شود تا موم کره کاریتی کنسروی دیپیلیو، برای لطیف و نرم‌تر کردن پوست و افزایش رطوبت آن اثر فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

موم کنسروی بادام دیپیلیو یا موم کنسروی کاریته دیپیلیو را می‌توانید بدون پد و در تمام نقاط بدن استفاده کنید.

خواص موم کنسروی کاج دیپیلیو

یکی دیگر از ترکیب‌هایی که دیپیلیو در موم‌های از نوع کنسروی خود استفاده نموده است، موم کنسروی با عصاره روغن درخت کاج تحت نام موم کنسروی کاج، می‌باشد که خواص بسیار مفید و اثربخشی که روغن درخت کاج روی پوست، جهت نرم و لطیف کردن آن می‌گذارد، در این موم مشاهده می‌شود.

همان‌طور که قبلاً در مورد محصولات Depilève گفته شد، در انتخاب مواد اصلی و ترکیب موم‌ها بسیار دقت می‌شود و کیفیت اثری که هر یک از موم‌ها بر روی پوست مصرف‌کننده می‌گذارند، به خاطر طبیعی بودن عصاره‌هایی هست که از آن‌ها استفاده می‌کند.

عنصر و عصاره اصلی موم کنسروی کاج Depilève، وجود روغن درخت کاج می‌باشد که رایحه‌ای شیرین دارد و در ساخت عطر و ادوکلن هم از آن استفاده می‌شود.

استفاده از موم کنسروی با عصاره روغن درخت کاج، برای افرادی که حتی از بیماری پسوريازيس رنج می‌برند و یک بیماری پوستی مزمن خود ایمنی می‌باشد، منعی ندارد. خارش و قرمز شدن بخش‌هایی از پوست، نمونه‌ای از علائمی است که این بیماری پوستی از خود نشان می‌دهد و چون یکی از ویژگی‌های مفیدی که روغن درخت کاج دارد این است که باعث بهبود این موارد می‌شود و حتی برای کم کردن اگزمای پوستی، کنترل کردن یا کاهش سایر علامت‌هایی که بیماری‌های دیگر پوستی ممکن است ایجاد کنند، هم می‌توان از روغن درخت کاج بهره برد، می‌شود به این نتیجه رسید که استفاده از موم کاج کنسروی دیپیلیو برای آن‌هایی که پوست حساس دارند، افرادی که گرفتار یک بیماری پوستی هستند و همه افراد با پوست معمولی بسیار مناسب و سازگار است.

 علاوه بر مزیت‌هایی که برای موم کنسروی دیپیلیو با عصاره کاج نام‌برده شد، لایه‌هایی از پوست که ممکن است آسیب‌دیده باشند نیز به‌واسطه روغن درخت کاج بازسازی و ترمیم می‌شوند و درنهایت می‌توانید شاهد پوستی نرم و درخشان بعد از استفاده از موم کنسروی کاج دیپیلیو، باشید و ازآنجایی‌که از عصاره طبیعی در این موم استفاده‌شده است، تحریکات و التهابات پوستی بعد از استفاده از موم کاج دیپیلیو هم تا حد خیلی زیادی کم می‌شود.

خواص موم کنسروی مروارید دیپیلیو

فرمولی که برای ساخت موم کنسروی مروارید Depilève استفاده‌شده است، ترکیبی از عناصر میکا (نوعی سنگ) و دی‌اکسید تیتانیوم می‌باشد که این ترکیب باعث ایجاد یک ‌لایه‌نازک برای پوشش قسمت‌های بیشتری از سطح بدن می‌شود که می‌تواند یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این محصول از تولیدات بسیار خاص دیپیلیو باشد.

موم کنسروی دیپیلیو که با رزین مروارید معرفی‌شده است، برای افرادی که پوست خشکی دارند یا ترک‌هایی در پوستشان دیده می‌شود، بسیار مناسب است و نقش ضدالتهابی و آرام‌کننده برای پوست را ایفا می‌کند.

سنگ‌هایی که در فرمول ترکیبی موم مرواریدی Depilève به‌کاربرده می‌شود، باعث می‌شود تا اثر فوق‌العاده‌ای روی از بین بردن موهای زبر و سخت داشته باشد و حالت ابریشمی و صافی را برای پوست ایجاد کند. موم کنسروی دیپیلیو مرواریدی، دارای بافتی مشابه کرم یا خامه و عطر و رایحه خوش گل نیز می‌باشد.

سایر عناصر فعالی که در موم مرواریدی اثرگذار هستند شامل صمغ کاج طبیعی جهت کیفیت بهتر قسمت چسبندگی آن، روغن‌های معدنی جهت نرم کردن و برای شکل و حالت گرفتن موم و درنهایت روغن سبزی‌ها، به‌عنوان یک نرم‌کننده و تسکین‌دهنده طبیعی می‌باشد. بنابراین استفاده از موم مرواریدی باعث می‌شود تا درنهایت پوستی به نرمی، لطافت و درخشندگی یک مروارید داشته باشید و باوجود رایحه خوش آن، حس بسیار دلپذیر و خوبی را تجربه کنید.

خواص موم کنسروی آلوئه ورا دیپیلیو

این روزها همه آلوئه ورا را می‌شناسند و خاصیت‌های فراوان درمانی و آرایشی آن را می‌دانند. آلوئه ورا یک گیاه بسیار پرخاصیت با برگ‌های دراز، درشت و گوشتی به همراه تیغه‌هایی در لبه‌های برگ می‌باشد که از قسمت داخلی برگ‌های آن، برای مصارف مختلفی که نام‌برده شد، استفاده می‌شود و از آن با نام ژل آلوئه ورا یاد می‌کنند.

گیاه ملکه، گیاه جاودانگی و گیاه دارویی هم از نام‌های دیگر آلوئه ورا در مناطق مختلف می‌باشد. در آفریقا آلوئه ورا را با نام زنبق بیابانی یا زنبق صحرایی نام می‌برند.

از نام موم کنسروی آلوئه ورا دیپیلیو، هم مشخص است که عصاره اصلی این موم، همان گیاه معجزه‌آسای آلوئه ورا می‌باشد و بعد از استفاده از آن برای موزدایی از سایر خاصیت‌های کم‌نظیر آن‌هم بهره‌مند می‌شوید.

نرم شدن و لطافت بسیار زیاد پوست در کنار طراوت و نشاطی که بعد از استفاده از موم کنسروی آلوئه ورا حاصل می‌شود، ناشی از وجود ویتامین‌های متنوع E، C و ویتامین‌های گروه B شامل B1 و B2 و B6 در عصاره آلوئه ورا می‌باشد.

ویژگی مثبت و مهم دیگر استفاده از موم آلوئه ورای Depilève، کاهش تحریکات و التهابات احتمالی روی پوست بعد از استفاده از آن است که این موضوع بیانگر سازگاری موم کنسروی آلوئه ورا با هر نوع پوستی می‌باشد.

خواص موم کنسروی اسطوخودوس دیپیلیو

یکی دیگر از موم‌های کنسروی تولیدی Depilève، موم کنسروی با عصاره اسطوخودوس یا لاوندر می‌باشد که در ترکیب این موم از عصاره و رزین اسطوخودوس (Lavender)، بهره برده است و تمام خواص موم با مزایای بسیار مفید و درمانی عصاره اسطوخودوس جهت تقویت و تغذیه پوست، ترکیب می‌شود و نتیجه مطلوبی را حاصل می‌کند.

اسطوخودوس را علاوه بر این‌که به‌عنوان یک گیاه دارویی و درمانی برای بهبود انواع بیماری‌ها استفاده می‌کنند، در صنعت بهداشتی و آرایشی نیز به شکل‌های مختلف کاربرد دارد.

اسطوخودوس برای پوست هم فواید زیادی دارد و به همین دلیل استفاده از آن در موم کنسروی 800 گرمی دیپیلیو لاوندر، باعث تقویت و سلامتی بیشتر پوست می‌شود. اولین و مهم‌ترین خاصیتی که اسطوخودوس حاصل می‌کند، ضدعفونی کردن و سم‌زدایی از پوست است.

حس آرامشی که بعد از استفاده از موم کنسروی اسطوخودوس به همراه نرم و لطافت پوست ایجاد می‌شود هم غیرقابل‌انکار است.

ترکیب‌های مفیدی که در اسطوخودوس وجود دارد، باعث می‌شود تا استفاده از موم لاوندر کنسروی Depilève روی پوست، باعث از بین بردن آکنه و جوش، بهبود سوختگی‌ها و نیش حشرات شود.

از اسطوخودوس می‌توان به‌عنوان یک پاک‌کننده بسیار خوب برای از بردن آلودگی‌های روی پوست نیز استفاده کرد.

رنگ بسیار زیبا، ملایم و دل‌نشین از طیف بنفش که در موم کنسروی دیپیلیو اسطوخودوس دیده می‌شود، به دلیل وجود عصاره این گیاه مفید در ترکیباتش می‌باشد.

پس بعد از استفاده از موم کنسروی لاوندر دیپیلیو، از داشتن پوستی بسیار نرم و لطیف همراه با طراوت و شادابی دلپذیر لذت ببرید.

خواص موم کنسروی پر دیپیلیو

یکی از موم‌های بسیار خوب تولیدشده از سوی دیپیلیو که موردپسند و انتخاب بسیاری از خانم‌ها می‌باشد، موم کنسروی پر دیپیلیو می‌باشد که در ترکیبات خود از موادی استفاده کرده است که آن را تبدیل به یک ماده بسیار نرم و لطیف ساخته است و اسم پر را برای این موم برگزیدند. از موم پر دیپیلیو می‌توان بدون پد هم استفاده کرد.

از موم کنسروی دیپیلیو پر، برای پاک کردن موهای ناحیه‌هایی از بدن که حساس‌تر هستند و موهای ظریف‌تری دارند استفاده می‌شود.

روغن کاکائو و روغن جو دو سر، دو ماده مهمی هستند که در موم کنسروی پر دیپیلیو به‌اندازه فراوان از آن‌ها وجود دارد و این دو، نقش محافظت‌کننده، نرم‌کننده و مرطوب‌کننده طبیعی پوست را دارند.

روغن جو دو سر برای لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست، جلوگیری از خشکی و زبری پوست و رفع ترک‌های پوستی بسیار اثربخش است.

کافی است قسمتی از موم کنسروی پر را بعدازاینکه گرم کردید و به حالت رقیق درآمد، با استفاده از کاردک‌های مخصوص اپیلاسیون در ناحیه موردنظر بکشید، مدت‌زمان زیادی طول نمی‌کشد تا این موم خشک شود و سپس خیلی راحت و بدون استفاده از پد یا پارچه می‌توانید همان لایه موم که روی پوست کشیده شده است و الآن به حالت یک لایه خشک و پیوسته می‌باشد را از روی پوست بردارید و نتیجه مطلوب آن را مشاهده نمایید.

روغن کاکائو موجود در موم کنسروی دیپیلیو پر، یک روان کننده عالی به‌حساب می‌آید و با ایجاد یک لایه محافظ جهت آب‌رسانی و هیدراته کردن پوست، کار احیا و تغذیه پوست را به نحو مطلوبی انجام می‌دهد.

موم کنسروی پر دیپیلیو را می‌توانید بدون پد و در تمام نقاط بدن استفاده کنید.

روش استفاده از موم کنسروی دیپیلیو

ابتدا این موم را در دمای بین 36 تا 38 درجه سانتی‌گراد گرم‌کنید و سپس با استفاده از کاردک‌های ویژه‌ای که برای این کار تعبیه‌شده است می‌توانید روی پوست خود و هم‌جهت با رشد مو، بکشید و در ادامه با کمک پد یا پارچه مخصوص اپیلاسیون کمی ماساژ داده و درنهایت با حرکتی سریع پد را در خلاف جهت رشد مو از روی پوست‌بردارید و با ماساژ دادن پوست از التهابات احتمالی بکاهید.

یادآوری می‌کنیم که موم کنسروی پر و موم کنسروی بادام دیپیلیو، بدون پد هم قابل‌استفاده‌اند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی موم کنسروی دیپیلیو را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

مجوز بهداشت :5841230369541203
 

  • 800 گرم
  • دیپیلیو
  • اپلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 7,000 تومان210,000 تومان
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: