کرم مرطوب‌کننده غنی‌شده با گل بابونه و عصاره آلوئه ورا دیپیلیو

63,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کرم مرطوب‌کننده غنی‌شده با گل بابونه و عصاره آلوئه ورا دیپیلیو

Depilève نام یک برند جهانی در زمینه محصولات وکس، موم و محصولاتی جهت قبل و بعد از اپیلاسیون می‌باشد که در بیش از 91 کشور جهان و 120 منطقه مختلف در حال ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان مختلف لوازم‌آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

دیپیلیو با بهره‌گیری از فنّاوری‌های پیشرفته و روش دقیق، روی طیف وسیعی از محصولات قبل و بعد از رفع موهای زائد روی انواع پوست‌ها کار می‌کند و درنهایت محصولات بسیار باکیفیتی که با هر نوع پوستی سازگاری دارد، ارائه می‌کند. دیپیلیو از بهترین ترکیبات و مواد همراه با کنترل دقیق، برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند، بنابراین به‌راحتی و با آرامش خیال می‌توانید از تولیدات Depilève جهت تقویت و زیبایی پوست خود استفاده کنید.

یکی از محصولاتی که در بین تولیدات مرتبط با اپیلاسیون دیپیلیو دیده می‌شود، کرم مرطوب‌کننده بابونه و آلوئه ورا Depilève می‌باشد.

کرم مرطوب‌کننده غنی‌شده با گل بابونه و عصاره آلوورا دیپیلیو، در ترکیب خود از عصاره بابونه و عصاره آلوئه ورا بهره برده است که هرکدام به‌تنهایی خواص بسیار مفیدی برای پوست دارند که مهم‌ترین و برجسته‌ترین آن‌ها هم افزایش آب و رطوبت پوست می‌باشد.

معمولاً بعد از اپیلاسیون، پوست دچار خشکی می‌شود و تا حدی از آب سطح پوست از دست می‌رود. از همین جهت استفاده از محصولات مراقبتی بعد از اپیلاسیون، مثل کرم مرطوب‌کننده دیپیلیو که از ویژگی‌های مفید عصاره گل بابونه و آلوئه ورا برخوردار است، جهت رفع خشکی پوست، افزایش لطافت و نرمی و همچنین تغذیه بهتر پوست کمک بسیار زیادی می‌کند.

خاصیت مهم دیگر عصاره بابونه در کرم بابونه و آلوئه ورای دیپیلیو، ویژگی ضدالتهابی و ضد قرمزی آن است که استفاده از این کرم، گزینه مناسبی برای استفاده بعد از عمل اپیلاسیون می‌باشد.

ویتامین‌های متنوع E، C و ویتامین‌های گروه B شامل B1 و B2 و B6 در عصاره آلوئه ورا و ترکیب آن در کرم مرطوب‌کننده گل بابونه و عصاره آلوئه ورا Depilève باعث می‌شود تا بعد از اپیلاسیون، پوستی بسیار لطیف، نرم به همراه شادابی و طراوت کم‌نظیر داشته باشید.

لذت خرید اینترنتی کرم مرطوب‌کننده غنی‌شده با گل بابونه و عصاره آلوئه ورا دیپیلیو را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

 

  • دیپیلیو
  • پوست
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب