کرم تنظیم‌کننده PH پوست دیپیلیو

75,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کرم تنظیم‌کننده PH پوست دیپیلیو

ممکن است گاهی کسی را دیده باشید که پوستش لک‌های مختلف، جوش و آکنه دارد یا پوست فرد دیگری به‌قدری خشک‌شده باشد که گرفتار پوسته‌پوسته شدن شده است و شخصی هم هست که چین‌وچروک زیادی روی پوستش دیده می‌شود. تمام این موارد که نشان از مشکلات و آسیب‌هایی در پوست دارد یک علت دارد و آن متعادل نبودن PH پوست است. ph پوست هم به علت‌های مختلفی مثل تغذیه بد و نادرست، بیماری، استفاده از محصولات آرایشی نامناسب و ... می‌باشد که باید به آن پی برد.

Ph از دو کلمه Potential و Hydrogen گرفته‌شده است و میزان یون هیدروژن موجود در پوست را نشان می‌دهد. مقدار Ph در محدوده عددی صفر تا چهارده (0 تا 14) قرار می‌گیرد و هرچقدر این مقدار در سطح پوست کمتر باشد، یعنی پوست اسیدی و اگر بیشتر باشد پوست قلیایی شده است و خارج شدن از حد اعتدال این محدوده، نشان‌دهنده تنظیم نبودن PH و مشکلات پوستی خواهد بود.

در حالت طبیعی وقتی پوست، چربی طبیعی ترشح می‌کند، یک لایه اسیدی ایجاد می‌شود که از پوست در برابر انواع آلودگی‌ها و میکروب‌ها مراقبت می‌کند. حالا اگر به هر دلیلی این لایه اسیدی ایجاد نشود یا در عملکرد آن اختلال ایجاد شود، سطح پوست محل ورود و بروز انواع آلودگی و درنهایت آسیب می‌شود.

یکی از علت‌هایی که می‌تواند باعث به هم خوردن سطح PH پوست شود، خشکی بیش‌ازحد یا لایه‌برداری پوست می‌باشد. اگر از روش اپیلاسیون و موم جهت موزدایی قسمت‌هایی از بدن استفاده کنید، ممکن است همین مشکل ایجاد شود و جهت رفع آن‌هم باید از محصولات مراقبتی متناسب استفاده کنید.

Depilève که یکی از شرکت‌های معتبر و نام‌آشنای اسپانیایی است و فعالیتش در زمینه تولید محصولات مربوط به اپیلاسیون و مراقبت‌های قبل و بعدازآن می‌باشد، در تولیدات خود کرم تنظیم‌کننده PH پوست دیپیلیو را هم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

کرم تنظیم‌کننده ph Depilève، با افزایش رطوبت سطح پوست، واکنش‌های مختلفی که ممکن است هر نوع پوستی بعد از عمل اپیلاسیون داشته باشد خنثی می‌کند و از بین می‌برد و از این طریق موجب تنظیم و به تعادل رسیدن میزان Ph پوست می‌شود.

برای استفاده از کرم تنظیم Ph دیپیلیو، کافی است مقداری از آن را روی قسمتی از پوست که اپیلاسیون انجام‌شده است، ماساژ دهید تا شاهد آرامش و لطافت پوست شوید.

لذت خرید اینترنتی کرم تنظیم‌کننده PH پوست دیپیلیو را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

  • دیپیلیو
  • پوست
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب