موس حاوی عصاره نعناع و آووکادو

86,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موس حاوی عصاره نعناع و آووکادو دیپیلیو

بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلف در برندهای متنوع، در زمینه تولید و عرضه محصولات قبل و بعد از انجام اپیلاسیون فعالیت می‌کنند.

دیپیلیو، نام یک برند جهانی در زمینه محصولات وکس، موم و محصولاتی جهت قبل و بعد از اپیلاسیون می‌باشد که با بهره‌گیری از فنّاوری‌های پیشرفته و روش دقیق، روی طیف وسیعی از محصولات قبل و بعد از رفع موهای زائد برای انواع پوست‌ها کار می‌کند و درنهایت محصولات بسیار باکیفیتی که با هر نوع پوستی سازگاری دارد، ارائه می‌کند.

Depilève از بهترین ترکیبات و مواد همراه با کنترل دقیق، برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند، بنابراین به‌راحتی و با آرامش خیال می‌توانید از تولیدات دیپیلیو، جهت تقویت و زیبایی پوست خود استفاده کنید.

یکی از محصولاتی که در بین لوازم‌آرایشی بهداشتی دیپیلیو دیده می‌شود، موس حاوی عصاره نعناع و آووکادو Depilève می‌باشد.

وقتی عمل اپیلاسیون روی قسمتی از پوست انجام می‌شود، مقداری تحریک و التهاب، خشکی و زبری در پوست ایجاد می‌شود و ممکن است کمی آزاردهنده باشد. برای از بین بردن خشکی پوست و افزایش آب‌رسانی و رطوبت روی آن، می‌توانید از موس نعناع و آووکادو دیپیلیو استفاده کنید.

عصاره نعناع موجود در اسپری دیپیلیو، باعث خنکی و تأمین آب ازدست‌رفته پوست و درنتیجه نرمی و لطافت بیشتر آن می‌شود. آووکادو هم خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ویتامین C دارد و به همین خاطر برای سلامتی و نرمی پوست و رفع تحریک و التهاب بعد از اپیلاسیون بسیار مفید است.

استفاده از موس حاوی عصاره نعناع و آووکادو دیپیلیو برای همه افراد با هر نوع پوستی و ویژه افرادی که دچار خشکی پوست هستند، می‌تواند مفید باشد و نشاط و شادابی را مهمان پوست می‌کند.

  • دیپیلیو
  • پوست
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب