لوسیون بعد از اپیلاسیون Folisan دیپیلیو

104,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

لوسیون بعد از اپیلاسیون Folisan  دیپیلیو

Depileve After Waxing Lotion Folisan

معمولاً به هر روشی که برای رفع موهای زائد بدن اقدام کنید، امکان اینکه سوزش، تحریک و التهاب برای پوست ایجاد شود، زیاد است. محصولات مختلفی برای هر یک از مراحل اصلاح و اپیلاسیون بدن از سوی شرکت‌ها و برندهای مختلف تولید و عرضه‌شده است که هر یک از افراد با توجه به نوع پوستی که دارند، می‌توانند مورد مناسب خود را انتخاب و استفاده کنند تا از پوست خود در برابر عوارض ناشی از اپیلاسیون و اصلاح محافظت کنند.

یکی از محصولات تولیدی برند معتبر اسپانیایی دیپیلیو، لوسیون بعد از وکس دیپیلیو می‌باشد که موجب جلوگیری از ایجاد سوزش، جوش و خارش در پوست می‌شود.

لوسیون بعد از اپیلاسیون Folisan Depileve، از بروز موهای زیرپوستی جلوگیری می‌کند و مانع برگشت مجدد مو به پوست می‌شود.

تکه‌ای از یک پنبه تمیز را به لوسیون Depileve آغشته کنید و در محلی که اصلاح یا اپیلاسیون انجام داده‌اید ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست شود. بهتر است لوسیون فلیسان دیپیلیو، را تا رویش مجدد موها استفاده کنید.

از عناصری مثل آب، گلیسیرین، ایزوپروپیل الکل، پروپیلن گلیکول، اسید استیل سیلسیلیک در ترکیب لوسیون دپی لیو فلیسان استفاده‌شده است و استفاده از آن برای افرادی که به هر یک از مواد ترکیب‌شده در لوسیون حساسیت دارند، توصیه نمی‌شود.

لذت خرید اینترنتی لوسیون بعد از اپیلاسیون Folisan  دیپیلیو را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

  • دیپیلیو
  • پوست
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب