ژل بعد از اپیلاسیون درخت چایی سبز دیپیلیو

115,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ژل بعد از اپیلاسیون درخت چای دیپیلیو

این روزها بیشتر خانم‌ها از روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می‌کنند. عمل اپیلاسیون با تمام مزایایی که دارد، ممکن است پوست را درنهایت دچار تحریک، التهاب و قرمزی کند یا حتی رطوبت و آب روی پوست هم کاهش پیدا کند و خشک و زبر شود.

برای از بین بردن خشکی پوست، تحریک و التهابی که بعد از عمل اپیلاسیون در پوست بروز می‌کند، محصولات مختلفی از سوی شرکت‌های متنوع تولید و عرضه می‌شود.

یکی از شرکت‌هایی که محصولات تولیدی آن مربوط به محصولات اپیلاسیون می‌باشد، Depilève می‌باشد که یک برند جهانی است و از فناوری‌های روز و پیشرفته دنیا برای تولید محصولات باکیفیت مطلوب و مرغوب بهره می‌برد. دیپیلیو تا به امروز توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و سعی می‌کند این افتخار را برای خود همیشه حفظ کند.

یکی از محصولات دیپیلیو، روغن یا ژل بعد از اپیلاسیون می‌باشد که تنوع زیادی دارد. یکی از این ژل‌ها با نام ژل بعد از اپیلاسیون درخت چای دیپیلیو است که از روغن درخت چای در ترکیب این ژل استفاده‌شده است.

روغن درخت چای، خواص بسیار مفیدی برای پوست و تقویت آن دارد و به همین خاطر در بسیاری از محصولات آرایشی و زیبایی از این ماده مؤثر استفاده می‌شود.

وقتی از ژل درخت چای دیپیلیو بعد از اپیلاسیون استفاده کنید، اثر ضدالتهابی روغن درخت چای در این ژل باعث می‌شود تا حد خیلی زیادی تحریک و التهاب روی پوست تسکین یابد و آرام شود.

خاصیت ضدعفونی‌کننده، ضد باکتری و ضد قارچ هم در ژل روغن درخت چای Depilève وجود دارد و ازاین‌رو بعد از استفاده، ضمن ایجاد نرمی و لطافت در پوست، می‌توانید شاهد از بین رفتن جوش، آکنه، سلول‌های مرده پوست و پاک‌سازی آن باشید.

استفاده از ژل اپیلاسیون درخت چای دیپیلیو برای استفاده افراد مختلف با هر نوع پوستی، منعی ندارد.

  • 250 میل
  • دیپیلیو
  • اپلاسیون
  • ضد التهاب پوست
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب