شیرپاک کن با عصاره‌ی گل همیشه بهار و جوی دوسر

  • 500 میلی‌لیتر
  • 200 میلی‌لیتر

92,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

شیرپاک‌کن با عصاره‌ی گل همیشه‌بهار و جوی دوسر دیپیلیو

یکی از راه‌های به‌روز و رایج از بین بردن موهای زائد حال حاضر در بین خانم‌ها و حتی برخی آقایان، روش اپیلاسیون می‌باشد که یک روش نیمه دائمی جهت رفع موهای زائد از ریشه نامیده می‌شود.

انجام اپیلاسیون برای اینکه به شکل مطلوبی صورت گیرد و نتیجه کار، رضایت‌بخش باشد، مراحل مختلفی دارد که هر مرحله آن نکاتی دارد که اگر به‌خوبی رعایت شود، همان چیزی حاصل خواهد شد که موردنظر و دلخواه شماست.

قبل از اینکه شروع به عمل اپیلاسیون کنید، باید پوست را برای این کار آماده نمایید. درواقع برای مطلوب بودن نتیجه اپیلاسیون، لازم است تمام آلودگی‌ها و چربی‌های احتمالی و اضافی روی پوست پاک‌سازی شود و عمل رفع موهای زائد به‌خوبی صورت گیرد.

از همین رو، محصولات مراقبتی مختلفی برای پوست و جهت استفاده قبل و بعد از اپیلاسیون از سوی شرکت‌های مختلفی برای مصرف‌کنندگان مختلف ارائه می‌شود.

یکی از شرکت‌هایی که بسیار معتبر و خوش‌نام است، دیپیلیو می‌باشد که محصولات مربوط به قبل و بعد از اپیلاسیون را با کیفیتی مطلوب و مورد رضایت مشتری تولید می‌کند.

در بین محصولات مربوط به قبل از اپیلاسیون دیپیلیو، شیرپاک‌کن با عصاره‌ی گل همیشه‌بهار و جوی دوسر دیپیلیو هم وجود دارد که استفاده از آن باعث پاک و تمیز شدن پوست و آماده‌سازی جهت اپیلاسیون می‌شود.

در حالت کلی شیرپاک‌کن‌ها را برای پاک کردن آرایش و مواد آرایشی استفاده‌شده روی پوست، مورداستفاده قرار می‌دهند.

از ترکیب عصاره گل همیشه‌بهار و جوی دوسر که هرکدام از آن‌ها خواص بسیار زیادی جهت تقویت و تغذیه پوست ‌دارند، استفاده‌شده است.

جوی دو سر در شیرپاک‌کن دیپیلیو، خاصیت ضدعفونی‌کننده، جوان‌سازی و کاهش چین‌وچروک برای پوست دارد و ازاین‌رو وقتی استفاده می‌شود، چربی‌های اضافی روی پوست از بین می‌رود و برای اپیلاسیون کاملاً آماده می‌شود.

استفاده از شیرپاک‌کن عصاره جوی دوسر و گل همیشه‌بهار Depilève خارش و تحریک پوست را نیز کم می‌کند.

خاصیت آنتی‌اکسیدانی و وجود پروتئین در عصاره جوی دو سر شیرپاک‌کن Depilève از پوست در برابر هر نوع آسیب در اثر اشعه یو وی، مواد شیمیایی و آلودگی‌ها مراقبت می‌کند.

وجود روغن گل سرخ یا عصاره گل سرخ در شیرپاک‌کن گل سرخ Depilève هم باعث حفظ رطوبت، نرمی و شادابی پوست می‌شود و می‌تواند به‌عنوان یک پاک‌کننده و مرطوب‌کننده قبل از اپیلاسیون هم مورداستفاده قرار گیرد.

پس بهتر است قبل از انجام اپیلاسیون، پوست خود را برای حصول نتیجه بهتر آماده کنید و استفاده از شیرپاک‌کن با عصاره جوی دو سر و گل همیشه‌بهار دیپیلیو، می‌تواند گزینه بسیار خوبی جهت این کار باشد.

  • دیپیلیو
  • پوست
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: