ماساژور جکوزی پا ولوم دار

3,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ماساژور جکوزی پا

دارای محافظ جهت جلوگیری از ریختن آب به بیرون

دارای محفظه‌ای مخصوص نگهداری عطر

کفه پلاستیکی ضد لغزش

قابل استفاده با برق شهری

دارای گرم‌کننده بسیار قدرتمند جهت آب ولرم

غلتک‌های دستگاه فاقد موتور هستند.

دارای حباب‌ساز

مناسب برای درمان ترک پا، خشکی پا، اگزما، پسوریازیس، کاهش درد و التهاب

اگر بعد از یک روز کاری سخت، احساس کسالت و افسردگی دارید، استفاده از ماساژور و جکوزی پا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول کاربردی به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای سالم نگه داشتن پاها استفاده می‌شود. استفاده از جکوزی پا به خصوص برای کسانی که دچار مشکلاتی مانند روماتیسم، آرتروز، گرفتگی عضلات و... هستند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

ویژگی ماساژور جکوزی پا مدل SQ-368

استفاده از ماساژور پا کمک می‌کند تا خستگی روحی و جسمی شما از بین برود. از جمله ویژگی‌های مثبت استفاده از ماساژور کف پا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         درمان درد و التهاب از طریق افزایش گردش خون در بدن
  •         کاهش درد و التهاب در بیماران آرتریتی
  •         از بین رفتن گرفتگی عضلات با ایجاد حس آرامش و ریلکسی در ماهیچه‌ها
  •         کمک به زیبایی پوست و رفع هرگونه خشکی، پینه و ترک‌خوردگی
  •         درمان مشکلات پوستی مانند اگزما و پسوریازیس
  •         جلوگیری از سفتی و گرفتگی عضلات
  •         رفع اضطراب، خشم، سردرد و استرس
  •         کمک به خواب راحت

کف این محصول به صورت پلاستیکی ضد لغزش طراحی شده است که جلوی لیز خوردن پا را می‌گیرد. اما با این حال بهتر است که از ایستادن بر روی این جکوزی پا جدا خودداری کنید. بهتر است که از جکوزی پا به صورت نشسته استفاده کنید. این محصول دارای یک محفظه بوده که پاها به خوبی درون آن قرار می‌گیرد و بار روشن شدن دستگاه جلوی ریزش آب به بیرون را می‌گیرد.

جکوزی و ماساژور پا دارای یک محفظه جهت ریختن محلول مخصوص عطر است؛ بنابراین شما می‌توانید در حین ماساژ پا با ریختن اسانس‌های معطر، آرامش وصف‌ناپذیری را تجربه کنید. این محصول با برق مستقیم شهری کار می‌کند. شما می‌توانید در هر ساعت از روز از این محصول جوان‌کننده پا استفاده کنید. بعد از استفاده از این محصول پاهای شما طراوت و درخشندگی خاصی به خود می‌گیرد و زیبایی دوباره به پاهای شما باز می‌گردد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این محصول را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین آن در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب