صندلی پدیکور سها مدل 205

8,250,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی پدیکور سها برای ماساژ پا و از بین بردن دردهای پا بسیار مناسب می‌باشد. این پدیکور مجهز به حوضچه سنگی، پد پا و صندلی مخصوص پدیکوریست می‌باشد.

صندلی پدیکور مدل سها

پدیکور یکی از خدمات زیبایی سالن‌های آرایشگاهی می‌باشد. با پدیکور گوشت‌های اضافی دور ناخن پا و همچنین پوست‌های اضافی پوسته‌های کف پا گرفته می‌شود تا پاهایی زیبا و تمیز داشته باشید. برای انجام این کار نیاز به یک صندلی مخصوص پدیکور است تا پدیکوریست بتواند کار خود را با تسلط و دقت بیشتری انجام دهد.

این شرکت یکی از شرکت‌های داخلی می‌باشد که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‌کند. یکی از تولیدات این شرکت صندلی پدیکور سها می‌باشد که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود مورد توجه بسیاری از مدیران سالن‌های زیبایی قرارگرفته است.

صندلی پدیکور سها از یک صندلی مخصوص نشستن مشتری، حوضچه و یک صندلی مخصوص پدیکوریست تشکیل‌شده است.

صندلی پدیکور مدل سها، طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است تا مشتری با نشستن بر روی آن احساس رضایت داشته باشد. چرم صندلی مخصوص ناخن مدل سها بسیار باکیفیت بوده و با تنوع رنگی بالا به فروش می‌رسد. فوم این صندلی از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در این صندلی می‌باشد. این فوم نه آن‌قدر سفت است که نشستن را با مشکل روبه‌رو کند و نه آن‌قدر نرم که دچار فرورفتگی شود. به این دلیل که فوم به‌کاررفته در صندلی پدیکور سها از نوع درجه یک و تزریقی سرد می‌باشد. قسمت جلوی مدل سها صندلی پدیکور، دارای یک پد پای متحرک می‌باشد که با توجه به پای مشتری قابل تنظیم است. این پد برای انجام ماساژ و از بین بردن پوست‌های اضافی کف پا مورداستفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی مخصوص ناخن پا مدل سها می‌توان به جنس کاسه‌ی حوضچه اشاره کرد. کاسه حوضچه از جنس سرامیک باکیفیت می‌باشد که می‌تواند فشار و وزن بالا را به‌خوبی تحمل کند. شیرآلات به‌کاررفته در صندلی سها پدیکور از بهترین کیفیت برخوردار می‌باشد.

در مقابل صندلی پدیکور سها، برای نشیمن پدیکوریست، یک صندلی جداگانه به شکل مکعب طراحی‌شده است تا پدیکوریست بتواند کار خود را با تسلط بیشتری انجام دهد.

لذت خرید اینترنتی صندلی پدیکور مدل سها را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

  • صندلی پدیکور
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب